تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

پی آر پی مو Hair PRP

 

 


 

از فرآیند پی آر پیPRP (پلاسمای غنی از پلاکت - پلاسمای خون غنی از پلاکت) برای تجدید و تقویت موهای ضعیف و مو در معرض خطر ریزش استفاده می شود ، با این روش سلول ها به روشی طبیعی ترمیم می شوند. برای رشد مطلوب ، تراکم طبیعی مو و افزایش تراکم در مناطق سبک تر ، ترکیبی از پی آر پی و کاشت مو توصیه می شود.

 

چه چیزی در پی آر پی مو Hair PRP نقش دارد؟

برای درمان کامل ، حداقل 3-5 جلسه برای اکثر بیماران توصیه می کنیم. ابتدا شما توسط یک دکتر معاینه می شوید و او در مورد عمل با شما صحبت خواهد کرد. برای درمان ، خون شما خارج می شود و استفاده می شود. به همین دلیل ، خون در ابتدای عمل گرفته می شود ، فقط یک بار. بعد ، خون گرفته شده از بیمار با استفاده از سانتریفیوژ به سلولهای سفید و قرمز خون جدا می شود. سپس گلبول های قرمز خون استخراج می شوند. این رویه در یک سیستم ضد هوا صورت می گیرد. بنابراین هیچ آلودگی با هوا وجود ندارد ...

سلول های قرمز خون شما اکنون آماده می شود تا غلظت های بالای سلول های بنیادی جمع شود. گلبول های قرمز از کنسانتره تازه به دست آمده اکنون مستقیماً به منطقه آسیب دیده (منطقه مشکل شما) تزریق می شوند.

اکنون اولین درمان شما به پایان رسیده است و اگر می خواهید می توانید همان روز به خانه برگردید. جلسات زیر همیشه با فاصله 4 هفته برگزار می شود. برای این جلسات ، می توانید یک پرواز صبحگاهی انجام دهید و به عنوان مثال شب هنگام به خانه برگردید.

 

پی آر پی چگونه کار می کند:

به دلیل غلظت زیاد ، از ریزش مو جلوگیری کرده و پوست سر را تقویت می کند به عنوان یک فعال سازی مصنوعی پلاکت ها و سلول های بنیادی عمل می کند.

اولین نتایج حتی پس از اولین درمان قابل مشاهده هستند. پس از درمان دوم و سوم ، نتیجه تشدید می شود. این امکان فراهم می شود زیرا غلظت سلولهای بنیادی 3-8 برابر بیشتر از حجم موجود در خون در کل بدن است.

بعد از سه جلسه اول ، موها 60٪ نسبت به ناحیه مشکل منطقه قبلی متراکم می شوند. اگر در این مرحله ، هنوز از نتیجه راضی نیستید ، امکان جلسات بعدی وجود دارد.

این یک سلول درمانی است. با این حال ، تزریق فقط به صورت محلی انجام می شود. این بدان معنی است که فقط حجم موهای شما از این روش درمانی بهره مند می شود.

این درمان با یک عمل کاشت مو همراه است.

 

مناسب بودن پی آر پی

درمان مستقل از سن و جنس است. هر بیماری که از ریزش مو رنج می برد می تواند از این روش درمانی استفاده کند. با این حال ، بیشتر معمول است که مردان دارای یک منطقه مشکل بسیار بزرگ (به عنوان مثال طاسی کامل) باشند - در اینجا قبل از هر چیز مناسب بودن شما باید توسط پزشک آزمایش شود.

شما همچنین می توانید کاشت مو و یک جلسه PRP همزمان انجام دهید تا از نحوه کار تزریق PRP مطلع شوید.

اگر می خواهید هر دو روش درمانی را انجام دهید ، لطفاً با پزشک معالج صحبت کنید تا وی بهترین راه حل ها را ارائه دهد.

مزایا و معایب پی آر پی

از آنجا که در این نوع درمان از خون خود استفاده می شود ، هیچ خطری وجود ندارد و هیچ گونه عوارض جانبی یا واکنش آلرژیک انتظار نمی رود.

PRP درمانی مستقل از جنس و سن است

در اینجا در مقایسه با کاشت مو فقط 60٪ موفقیت موفقیت قول داده شده است. برای این روش درمانی تضمینی داده نمی شود.

 

prp مو درمانگر برای ریزش مو چیست؟

این یک گزینه قدرتمند در مبارزه با ریزش مو است. "پلاسمای غنی از پلاکت" به معنی پلاکت های غلیظ شده از کنسانتره خون خود بدن است. آنها از طریق پردازش خون خود بیمار به دست می آیند. آنها فاکتورهای رشد را آزاد می کنند که باعث بازسازی پوست می شوند. در جایی که موها سبک و نازک است یا حتی ریزش مو خون به زیر پوست سر تزریق می شود. سپس PRP درمانی به طور فعال رشد مو را تقویت می کند.

 

میزان ریزش مو در درمان prp چگونه درمان می شود؟

این روش حدود 30 دقیقه طول می کشد. ابتدا خون از بازوی شما گرفته می شود که برای چند دقیقه سانتریفیوژ می شود. این همان چیزی است که پلاسمای غنی از پلاکت را می دهد. سپس PRP در زیر پوست سر نواحی تحت تأثیر مشکلات مو تزریق می شود. درمان PRP در برابر ریزش مو به طور ایده آل در فواصل منظم انجام می شود.

 

خطرات درمان prp مو برای ریزش مو چیست؟

از آنجا که این یک درمان اتولوگ است ، در اصل هیچ خطری برای درمان ریزش مو PRP وجود ندارد. از هیچ افزودنی غیرطبیعی استفاده نمی شود. در حین سانتریفیوژ خون خود بیمار ، هیچ اجسام خارجی نمی تواند وارد خون شود. خطر به حداقل می رسد.

 

چند بار باید درمان prp مو تکرار شود؟

برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت ، PRP درمانی باید در فواصل منظم تکرار شود. اما در اصل ، فقط در چند جلسه بهبود در ظاهر مو دیده خواهد شد.



20 روش برای کاهش ریزش مو در مردان


 

 

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلات در سراسر جهان است. یک سوم جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد. همه افراد هر روز 100 پایه مو از دست می دهند.

این یک پدیده طبیعی است. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ریزش چند فولیکول نیست. دلایل زیادی می تواند باعث ریزش مو شود که شامل رژیم غذایی ، کمبود مواد معدنی ، داروها ، استرس ، آلودگی و ژنتیک است. قرار دادن کلاه ، کلاه یا کلاه ایمنی نیز می تواند دلیل دیگری در مردان باشد. در اینجا لیست 20 راه حل ما برای کمک به کاهش یا مقابله با ریزش مو آورده شده است.

 

مرتباً موهای خود را با شامپوی ملایم بشویید

شستشوی منظم مو بخشی از جلوگیری از ریزش مو با روش تمیز نگه داشتن مو و پوست سر است. با این کار خطر عفونت و شوره سر را که منجر به شکستن یا ریزش مو می شود ، کاهش می دهید. علاوه بر این ، موهای تمیز حجم بیشتری را ایجاد می کند.

ویتامین برای ریزش مو

ویتامین ها نه تنها برای سلامت عمومی مفید هستند بلکه برای موهای شما نیز مفید هستند. ویتامین A از تولید سالم سبوم در پوست سر جلوگیری می کند ، ویتامین E بهتر است گردش خون در پوست سر را برای کمک به تولید فولیکول های مو حفظ کند و ویتامین B به مو کمک می کند رنگ سالم خود را حفظ کند.

 

رژیم غذایی را با پروتئین غنی کنید

خوردن گوشت بدون چربی ، ماهی ، سویا یا سایر پروتئین ها باعث سلامتی مو می شود و به نوبه خود به مهار ریزش مو کمک می کند.

 

ماساژ پوست سر با روغنهای اساسی

کسانی که مدت مدیدی است دچار ریزش مو شده اند باید پوست سر را برای چند دقیقه با روغن اساسی ماساژ دهند. این به فعال ماندن فولیکول های مو کمک می کند. می توانید اسطوخودوس را در یک روغن بادام یا کنجد اضافه کنید.

 

 

 

 

ازبرس زدن موهای مرطوب خودداری کنید

وقتی مو خیس است ، در ضعیف ترین حالت قرار دارد. بنابراین از برس زدن موهای مرطوب خودداری کنید زیرا احتمال ریزش مو افزایش می یابد. اما اگر باید موهای خیس را شانه کنید ، از یک شانه دندانه ای بسیار پهن استفاده کنید. همچنین از برس زدن بیش از حد موها خودداری کنید زیرا انجام این کار باعث صدمه زدن به موها و افزایش ریزش آنها می شود. با استفاده از انگشتان خود گره ها را باز کنید ، نه شانه یا برس را.

 

آب سیر ، آب پیاز یا آب زنجبیل

یکی از آب میوه ها را روی پوست سر خود بمالید ، بگذارید یک شب بماند و صبح بشویید. به مدت یک هفته به طور منظم این کار را انجام دهید و نتیجه قابل توجهی مشاهده خواهید کرد.

 

خود را هیدراته نگه دارید

ساقه مو شامل یک چهارم آب است بنابراین حداقل چهار تا هشت فنجان آب در آستانه نوشیدن بخورید تا هیدراته بماند و رشد موهای سالم داشته باشد.

 

چای سبز را به موهای خود بمالید

مطالعات نشان داده است که مالیدن چای سبز به موها ممکن است به مهار مشکل ریزش مو کمک کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دو کیسه چای سبز را در یک فنجان آب دم کرده ، بگذارید تا خنک شود و بعد از آن ، آن را روی موهای خود بمالید. بعد از یک ساعت موهایتان را کاملا بشویید. برای دیدن نتایج ، این کار را به طور منظم به مدت یک هفته تا ده روز انجام دهید.

 

 

 

 

بدانید چه ضرری برای مو دارد

اگر می خواهید موها را سالم نگه دارید ، باید بدانید که چگونه از آنها مراقبت کنید. از مالیدن موهای خشک با حوله خودداری کنید. بلکه بگذارید موها به طور طبیعی خشک شوند.

 

نوشیدنی های الکلی را کاهش دهید

اگر دچار ریزش مو هستید ، مصرف الکل خود را کاهش دهید ، زیرا نوشیدن الکل رشد مو را کاهش می دهد. بنابراین الکل را کاهش یا حذف کنید تا شاهد افزایش رشد مو باشید.

 

از استعمال سیگار خودداری کنید

سیگار کشیدن میزان خونی را که به پوست سر می ریزد کاهش می دهد و باعث سایش در رشد مو می شود.

 

فعالیت بدنی

هر روز برای فعالیت بدنی وقت بگذارید. پیاده روی ، شنا یا دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه در روز به تعادل سطح هورمون ها کمک می کند ، علاوه بر کاهش ریزش مو ، میزان استرس را نیز کاهش می دهد.

 

از استرس

مطالعات انجام شده در گذشته شواهد پزشکی برای ارتباط استرس با ریزش مو پیدا کرده است. استرس زدایی از خود یکی از راه های انجام آن تمرین مدیتیشن است. روش های درمانی جایگزین مانند مدیتیشن و یوگا نه تنها استرس را کاهش می دهند بلکه تعادل هورمونی را بازیابی می کنند.

 

 

از گرم کردن و خشک کردن مداوم خودداری کنید

موهای خود را در معرض روشهای دائمی گرمایش و خشک کردن قرار ندهید. پروتئین ها باعث ضعیف شدن مو می شوند و گرم شدن و خشک شدن مداوم می تواند منجر به ضعف و شکنندگی شود که باعث ریزش مو می شود.

 

عرق سر خود را آزاد نگه دارید

مردانی که موهای چربی دارند ، در طول تابستان به دلیل تعریق دچار شوره سر می شوند و احتمال ریزش مو افزایش می یابد. استفاده از شامپوهایی که حاوی آلوئه ورا و چریش است می تواند سر را خنک نگه دارد و از ایجاد شوره جلوگیری کند.

 

همچنین ، مردانی که از کلاه ایمنی استفاده می کنند در تابستان دچار ریزش موی اساسی می شوند. از آنجا که عرق در منافذ جمع شده و ریشه های مو را ضعیف می کند باعث ریزش مو در مردان می شود. بنابراین پوشیدن روسری / باند روی مو یا سربند پارچه ای تری می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.

نحوه مدل دادن به موهای خود را تغییر دهید (برای آقایان با موهای بلند)

اگر اخیراً موهای خود را از دست داده اید ، باید موهای خود را شل کنید. مدل های مویی مانند دم اسبی ، نوارهای بافته شده و مدل موی مصنوعی موها را می کشد یا فولیکول های مو را طناب می کشد و در نهایت می تواند باعث طاسی شود.

 

مراقب سلامتی خود باشید

مشکلات سلامتی منادی ریزش مو است. اطمینان حاصل کنید که برای اطمینان از سلامت مو با بیماری های مزمن ، تب و عفونت به درستی مقابله می کنید.

 

مراقب دارو باشید

برخی از داروها ممکن است عوارضی داشته باشند که یکی از آنها می تواند ریزش مو باشد. با پزشک مشورت کنید تا درمورد شرایطی که دارید ، بپرسید. به او اطلاع دهید که آیا دارو باعث ریزش مو شده است یا خیر و در این صورت ، از او بخواهید دارو را تغییر دهد.

 

از مواد شیمیایی دور نگه دارید

مواد شیمیایی خشن و محصولات دائمی رنگ مو می تواند برای سلامت مو مضر باشد. هنگامی که دچار ریزش مو هستید ، توصیه می شود موهای خود را رنگ نکنید.

 

قرارهای ملاقات با پزشکان را به طور منظم تنظیم کنید

بسیاری از شرایط سلامتی ، به ویژه شرایط مرتبط با پوست ، وجود دارد که باعث تغییر در تعادل هورمونی می شود و به نوبه خود منجر به ریزش مو می شود. اطمینان حاصل کنید که برای بیماری ها و شرایط زمینه ای خود مرتباً به پزشک مراجعه می کنید.

 

راه های دیگر جلوگیری از ریزش مو

 

بیوتین

بیوتین که به آن ویتامین H نیز می گویند ، یکی از ویتامین های B کمپلکس است که به بدن کمک می کند غذا را به انرژی تبدیل کند. مطالعات نشان می دهد که گنجاندن غذای غنی از بیوتین در رژیم غذایی یا مصرف مکمل بیوتین ممکن است باعث ریزش مو شود. اگر با مشکلات ریزش مو روبرو هستید ، غذاهای غنی از بیوتین مانند آجیل ، سیب زمینی شیرین ، تخم مرغ ، پیاز و جو را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

هرینگراج

هرینگراج

، همچنین به عنوان False Daisy شناخته می شود یک گیاه دارویی است که مدتهاست برای تهیه داروهای آیورودا برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می شده است. طبق مطالعات انجام شده روی موش های آزمایشگاهی ، عصاره Bhringraj هرینگراج

باعث رشد مجدد مو می شود.

 

 

چای سبز

چای سبز نه تنها هنگام ریختن کیلوگرم مفید است ، بلکه داروی گیاهی برای ریزش مو است. چای سبز حاوی ترکیبات پلی فنلی است که برای جلوگیری از ریزش مو کاملاً مفید تلقی می شود.


پی آر پی برای درمان ریزش مو

مزوتراپی برای کنترل ریزش مو




تزریق بوتاکس - تجربه من و یک مزیت غیر منتظره

 


 

بوتاکس با شنیدن کلمه اولین چیزی که به آن فکر می کنید چیست؟ تصاویر پیشانی یخ زده ، ابروهایی که به طرز ترسناکی بالا رفته اند؟ به نظر می رسد دریافت بوتاکس ارتباطات منفی زیادی داشته باشد. وقتی به دوستانم گفتم واکنش های آنها از جمله "نه این کار را نکن ، نگاه خوبی نیست" متفاوت بود "" این کار را انجام بده و تمام جزئیات ناخوشایند را به من بگو. " خوب ، من قصد دارم جزئیات جالب را با همه شما به اشتراک بگذارم! (نگران نباشید که واقعاً دلچسب نیست)

 

تجربه بوتاکس

مدتی است که می خواستم بوتاکس بگیرم. پوست من از وضعیت خوبی برخوردار است (خوب باید به مقدار زمان و هزینه ای باشد که برای آن صرف می کنم!) من خطوطی از پیشانی ام دارم. من همیشه آنها را داشته ام ، حتی در دوران نوجوانی ، اما طی چند سال گذشته عمیق تر و قابل توجه تر شده اند. من همچنین همیشه مجذوب درمان های مختلف هستم و جدا از برداشتن مویرگ شکسته ، درمان های زیبایی پزشکی دیگری نداشته ام. از آنجا که بوتاکس محبوب ترین درمان آرایشی است ، فکر کردم برای شروع بهترین روش درمانی است.

 

پس از توصیه دکتر و دیدن دست اول دوستان چقدر پوست آنها خوب است - بدون پیشانی یخ زده! با او قرار گذاشتم. من از انجام این کار کمی عصبی شدم ، خوشبختانه من مشکلی با سوزن ندارم اما یک روز قبل از تحقیق در مورد روش های مختلف اشتباه ممکن بود سپری کرده بودم و شروع به فاجعه زدن اتفاقات ممکن کردم. اما دکتر سمیر بلافاصله مرا در همان چند دقیقه اول راحت کرد. وقتی از من می خواست به پوست و حرکات صورتم نگاه کند در حالی که از من می پرسید که به چه نتایجی امیدوارم می توانم بگویم که او می داند چه کاری انجام می دهد.

 

توضیح دادم آنچه بیشتر مرا آزار می دهد این است که ابرو چپم از راست من بالاتر می رود و باعث می شود خطوط پیشانی ام عمیق تر شود. ما تصمیم گرفتیم که برای 3 ناحیه ، چشمهایم را بین چشم و پیشانی ام برداریم و ابرو راستم را بالا بیاوریم تا بیشتر با چپ تقارن داشته باشد.

 

همانطور که از فیلم زیر می بینید ، روند واقعی فقط چند دقیقه طول کشید. اگر سوزن را دوست ندارید تماشا نکنید! دردناک نبود ، گاهی اوقات کمی خاردار خفیف می شد. اتفاقاً ، او از من می خواهد آن چهره های خنده دار را ایجاد کنم. در محل های تزریق کمی خونریزی وجود داشت اما پس از یک ثانیه متوقف شد

نتایج

من فوراً هیچ تفاوتی نمی دیدم زیرا تأثیر آن چند روز طول می کشد و تا 14 روز نیز بهبود می یابد. چند روز اول را در موشکافی صورتم در آینه گذراندم و به دنبال تغییرات بودم. و یک روز خودم را گرفتم که فکر می کردم امروز واقعا تازه به نظر می رسم. عکس های زیر با فاصله 2 هفته گرفته شده اند ، من تمام تلاشم را کردم تا آنها را در همان مکان و نور بگیرم.

 

تفاوت زیادی وجود ندارد ، که خوب است همانطور که می خواستم طبیعی به نظر برسد ، اما خطوط پیشانی من به طور قابل توجهی نرم تر است.

بزرگترین تغییر غیر منتظره ترین بود. در طول مشاوره برای تهیه بوتاکس ، از او در مورد تهیه مواد پر کننده زیر چشم من سوال کردم زیرا دیدم این می تواند به کاهش پف کرده / چربی زیر کیسه های چشم کمک کند ، چیزی که من با آن مشکل بزرگی دارم! و من قبلاً با یک متخصص پوست دیگر صحبت کرده ام که موافقت کرده است که فیلر کمک می کند. دکتر در واقع گفت صبر کنید و ببینید بوتاکس چقدر چشم را بلند می کند و همچنین توصیه می کند از پره پریشن اچ استفاده شود (بله مواد را برای توده ها می دانید ...)


.

من از تغییر خوشحالم. کیسه های زیر چشمم در طی چند سال گذشته واقعاً من را از بین برده است. به حدی که لبخندم را تغییر دادم ، من همیشه با نشان دادن دندان هایم لبخند می زدم اما این باعث می شد کیف چشم بسیار بزرگ به نظر برسد ، و این باعث می شود که واقعا خسته به نظر برسم. بنابراین شروع کردم به لبخند زدن به روشی دیگر بدون نشان دادن دندانهایم ، که جلوی چروک شدن پوست را گرفت. من حتی بعضی اوقات بعضی از تصاویر را فتوشاپ کردم (بیا همه ما این کار را کرده ایم) تا از شر کیف ها خلاص شوم. من همیشه سیاهی چشم داشته ام ، یکی از دلایلی که متوجه شدم آرایش کردم ، گذاشتن کانسیلر زیر چشم هایم در حدود 10 سالگی بود! و تقریباً همین مدت است که از کرم دور چشم استفاده کرده ام تا بتوانم از پف و سیاهی حلقه ها خلاص شوم.

من همه چیز را امتحان کرده ام! این همه کرم گران قیمت ، رژیم های مختلف ، نوشیدن آب زیاد و باور کنید من به اندازه کافی می خوابم! اما متأسفانه من از نظر ژنتیکی تمایل دارم که آنها را بدست آورم ، پدرم آنها را دارد و مادربزرگ من هم همین کار را می کند. کیف چشم من در طی سالهای گذشته بسیار بدتر شده است و من به دنبال درمانهای مختلف (از این رو تحقیق درباره مواد پر کننده) برای کمک به آنها بوده ام. اما فکر نمی کردم گرفتن بوتاکس چنین تفاوتی ایجاد کند. این چشمانم را بالا آورده است (بدون داشتن ابروهای ترسناک بوتاکس!) بنابراین وقتی لبخند می زنم پوست آنقدر کوچک نیست و فکر می کنم پره پریشن اچ  به کاهش "پف" بافت کمک کرده است.

توجه به استفاده از پره پریشن اچ

به طور کلی ، استفاده از پره پریشن اچ توسط بسیاری از متخصصان مراقبت از پوست توصیه نمی شود زیرا در صورت قرار گرفتن در چشم می تواند آسیب رسان باشد. من همیشه اعتقاد داشتم که این یک داستان قدیمی برای زنان است ، بنابراین وقتی دکتر سمیر آن را توصیه کرد تعجب کردم ، اما استفاده از آن برای من منطقی است که به معنی پایین آوردن بافت ملتهب است. او دستورالعمل های بسیار سختگیری برای استفاده از آن به من داد. مقدار هر دو چشم به اندازه نخود و فقط به مدت 6 هفته از آن استفاده کنید. من همچنان به استفاده از آن ادامه خواهم داد و در مورد وضعیت خودم گزارش خواهم داد.

افکار در مورد تهیه بوتاکس

من همه چیز در مورد عشق به نفس و اعتماد به نفس هستم و بخشی از من آرزو می کنم کاش می توانستم این اولین علائم پیری را بپذیرم زیرا آنچه در درون است مهم است. اما خوب ، من به اندازه نفر بعدی بیهوده هستم و می خواهم بیرون من با درون من مطابقت داشته باشد. من فکر می کنم اولین علائم پیری برای پذیرش سخت ترین علائم است. امروزه بسیاری از ما بزرگسالان را تا آنجا که ممکن است نادیده می گیریم (سلام بر من!) بنابراین با دیدن خط اول یا چین و چروک ، واقعیت پیر شدن به صورت شما سیلی می زند. من آماده نیستم به همان سرعتی که صورتم می خواهد پیر شوم اما می دانم که به موقع قبول می کنم. با گفتن اینکه این واقعاً به معنای جوان تر به نظر رسیدن من نیست بلکه به دنبال بهترین چیزی است که می توانم پیدا کنم. چند خط اول و چشمهایم باعث خستگی به نظر می رسید. اکنون احساس می کنم تازه تر و سالم تر به نظر می رسم و این باعث می شود که در درون نیز احساس بهتری داشته باشم. من از نتایج بسیار خوشحالم و قطعاً دوباره به نتیجه خواهم رسید.

من می خواهم در مورد انجام این کار بسیار شفاف باشم زیرا من در مورد محصولاتی که استفاده می کنم صحبت می کنم و توصیه می کنم و واقعاً از نظر من بد است که وانمود کنم پوست من فقط از محصولات مراقبت از پوست به نظر می رسد. اما شما بوتاکس را تمام کرده اید ، من معتقدم که گفتن در مورد آن کاملاً خوب است. کاری که شما انجام می دهید و درمان هایی که انجام می دهید تجارت شخصی شما نیست.

 هنگامی که من بوتاکس خود را انجام می دادم ، دکتر را در مورد برخی از حقایق مربوط به بوتاکس ، که می توانید در اینجا بخوانید ، سوال کردم.

نظر شما در مورد گرفتن بوتاکس چیست؟ آیا شما آن را انجام داده ام؟ آیا شما آن را انجام می شود؟

بوتاکس ، قیمت عوارض مراقبت ها

 

 

من از بوتاکس پشیمان نیستم. اما ای کاش ابتدا این 7 واقعیت را می دانستم

 

ضد بوتاکس بودن در 20 سالگی آسان است ، اما همچنین می تواند منجر به اطلاعات غلط شود.

من همیشه می گفتم بوتاکس نمی گیرم. این روش بی فایده و تهاجمی به نظر می رسید - و به طور جدی؟ سم بوتولینوم کشنده به صورت شما تزریق می شود؟

اگرچه بوتاکس آرایشی و بهداشتی از سال 2002 توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است ، اما کاملاً افراطی به نظر می رسد. اما وقتی 22 ساله صاحب پوست نرم کودک هستید ، به راحتی می توان اظهار نظر ضد بوتاکس کرد.

همانطور که در نیمه دوم 30 سالگی خم را دور می زدم ، کم کم نظرم عوض شد. من در حال حاضر در اولین دور بوتاکس لوازم آرایشی خود هستم.

این طور نیست که من نمی خواهم پیر شوم یا همان سن و سالی باشم که هستم. در واقع ، من از روند پیری جسمی بسیار لذت بردم. من دیگر از گرفتگی های قاعدگی ناتوان کننده رنج نمی برم ، من با کوه شرم آور وزوویوس - در سطح شکست نمی خورم ، و حتی رشته های نقره ای که به شقیقه هایم وارد می شوند را حفر می کنم.

اما این اواخر ، هر وقت تصویری از خودم می دیدم ، نمی توانستم متوجه بریدگی "یازده نفر" بین ابروهایم نشوم. این تاشوی ریز و دندانه دار در سراسر صورتم باعث عصبانیت به نظر می رسید - بسیار عصبانی تر از آنچه بیشتر اوقات احساس می کنم. من این ایده را دوست نداشتم که وقتی واقعاً نیستم ناامید یا آزرده به نظر برسم.

با علم به اینکه چند تزریق بوتاکس ممکن است به حل این مسئله کمک کند ، تصمیم گرفتم ارزش یکبار امتحان را داشته باشد.

من برای بهبود ظاهر خود هر روز از آرایش استفاده می کنم. آیا واقعاً چنین تفاوتی بین این افزایش و افزایش موقت زیبایی از بوتاکس وجود دارد؟

و اکنون که دارم ، به طور کلی از تجربه خود راضی هستم. با این حال ، مواردی وجود دارد که من قبل از اولین قرار ملاقاتم واقعاً در تاریکی آنها بودم.

اگر بوتاکس را در نظر دارید ، مواردی را باید در نظر بگیرید:

1. بوتاکس در واقع چین و چروک ها را پاک نمی کند

از آنجا که بوتاکس البته درمانی برای خطوط ریز و چین و چروک است ، در ابتدا فکر کردم که با چند تزریق می توان این لکه های ناخواسته را از صورت من پاک کرد.

اما مشخص شد که برای اکثر بیماران ، بوتاکس بیشتر از ترمیمی پیشگیری است. ماده موثره آن عضلات صورت را "منجمد" می کند تا از انقباض آنها به منظور تعمیق خطوط ریز و چین و چروک جلوگیری کند.

"هر خطی که در حالت استراحت باشد ، خواه یک خط اخم حک شده باشد یا یک چین و چروک عمیق ، با بوتاکس از بین نمی رود. بوتاکس یک آهن نیست. "دکتر استی ویلیامز ، دکتر ، متخصص پوست ، زیبایی و جراحی می گوید.

بنابراین ، هرچه زودتر بوتاکس دریافت کنید ، اثرات آن پیشگیری می شود - از این رو تمایل به ایجاد بوتاکس در 20 سالگی دارید.

2. موقت است (موقتی تر از آنچه فکر می کردم)

با دانش محدودی که از بوتاکس داشتم ، تصور می کردم اثرات معجزه آسای آن تا بی نهایت ادامه خواهد داشت. اما این به سادگی درست نیست.

دکتر ویلیامز می گوید: "متوسط ​​مدت بوتاکس برای گلابلا [خطوط بین ابرو] ، پیشانی و پاهای کناری کلاغ ها حدود سه تا چهار ماه است." و عوامل خاصی وجود دارد که می تواند بوتاکس را سریعتر از بین ببرد.

وی می گوید: "بیمارانی که زیاد ورزش می کنند یا بسیار بیانگر هستند ممکن است تصور کنند که بوتاکس نزدیک به سه ماه دوام می آورد."

3. درد می کند (حداقل برای مدتی کوتاه)

دقیقاً مانند رویکردی که در اولین زایمان داشتم ، با یک عقیده ضعیف که ممکن است دردناک باشد و احتمالاً یک سوزن در آن باشد ، به ملاقات بوتاکس رسیدم.

اما درد نظری و درد واقعی سوزن به سر دو چیز بسیار متفاوت است.

در حالی که تجربیات متفاوت است ، من دریافتم که تزریق های متعدد بسیار شدیدتر از خار سوزن نیش پشه است که انتظار داشتم. با وجود بسته یخی که روی سرم گذاشته شده بود ، حداقل نیم ساعت بعد از تزریق احساس درد کردم.

من با صدایی که سرنگ در پوست من فرو می برد نیز آمادگی نداشتم: مثل چکمه های ترد روی برف یا ترک مشخص خم شدن چوب درخشش. (صدایی نیست که به طور معمول بخواهید روی سر خود بمالید.) خوشبختانه ، با این حال ، این جنبه شنوایی ناراحت کننده فقط چند ثانیه طول کشید.

4- بعضی کارها وجود دارد که نمی توانید بعد از آن انجام دهید

من قصد نداشتم بعد از ظهر روز پنج شنبه بعد از انتصاب پزشک متخصص پوست ، یک ماراتن اجرا کنم ، اما کاش می دانستم فعالیت هایی وجود دارد که بلافاصله بعد از بوتاکس توصیه نمی شوند.

دکترم به من گفت که برای شش ساعت آینده نباید ورزش کنم ، دراز بکشم ، یا از ایبوپروفن (یا هر ماده رقیق کننده خون دیگر) استفاده کنم ، که می تواند باعث کبودی در محل های تزریق شود. .

دکتر ویلیامز این رهنمودها را تأیید می کند و می افزاید: "بلافاصله پس از تزریق بوتاکس ، سر خود را حفظ کنید و سر خود را به مدت دو ساعت به سمت جلو متمایل نکنید. بدون تمرین شدید تا روز بعد. "

5- فقط مخصوص افراد مشهور نیست

با قضاوت از پیشانی صاف اکثر ستارگان هالیوود ، بوتاکس در بین افراد مشهور بخشیده است. در حالی که تصمیم برای گرفتن آن را خودم می سنجیدم ، سعی کردم در محافل اجتماعی خودم درباره آن صحبت کنم.

با انجام این کار ، من تعجب کردم که چگونه بسیاری از دوستان و آشنایان من قبلاً آنها را داشته اند. ظاهرا (حداقل در سن من و در محدوده مالی من) ، واقعاً خیلی نادر نیست.

در حالی که تزریق بوتاکس مطمئناً گران است ، اما با قیمت جراحی پلاستیک یا حتی مواد پرکننده تزریقی مانند ژوویدرم یا رستیلن فاصله زیادی دارد.

با حدود 10 تا 15 دلار برای هر واحد ، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 200 تا 300 دلار برای 8-20 واحد یک درمان پیشانی متوسط ​​بپردازید. من 260 دلار برای آمپول های پیشانی و بین ابروهایم پرداختم. گران است ، بله ، اما ارزان در فرش قرمز اسکار.

6. دریافت بوتاکس یک شکست اخلاقی نیست

با توجه به نظرات قبلی من در مورد بوتاکس ، بخشی از من فکر کردم که امتحان آن به معنای فروش اصول من است. علاوه بر این ، من به عنوان یک فرد کاملاً مذهبی ، همیشه عقیده این را دارم که پوچ گناه است.

اما من به این باور رسیده ام که تمایل به ظاهر جذاب (یا حداقل عصبانی نشدن) طبیعی و خوب است. اگر می توانستم کمک کنم اما از قدرت خودم اخم می کنم ، می کردم! بد نیست از کمک کمک پزشکی برای تحقق آن استفاده کنم.

7. احساس "یخ زدگی" در واقع می تواند احساس خوبی داشته باشد

اگر به نظر می رسد همه از بوتاکس می ترسند ، این شبیه یک ربات بی بیان است. عجیب نیست که نتوانید برخی از قسمت های صورت خود را حرکت دهید؟

به تجربه من ، نه

ناتوانی در بافتن ابروهایم بهم هنگامی که شوهرم اظهار کنایه می کند یا بچه های من کوسکوس را در قالیچه خرد می کنند ، واقعاً تسکین یافته است.

چهره هایی که می سازیم وزن احساسی دارند. احتمالاً شنیده اید که فقط لبخند زدن بیشتر می تواند شما را خوشحال کند - و معلوم می شود که اخم نکردن می تواند همان تأثیر را داشته باشد.

مطالعه ای در سال 2009 - منبع معتبر در ژورنال درماتولوژی زیبایی نشان داد که وقتی افراد بوتاکس دارند که از اخم جلوگیری می کند ، حالات منفی آنها کاهش می یابد.

این روزها که خودم را در آینه نگاه می کنم ، می بینم که خوشحال تر از قبل شده ام. اگر اینطور به آن نگاه کنم ، تصور می کنم که به خانواده و دوستانم نیز نگاه می کنم. همین کافی است تا بگویم از بوتاکس راضی هستم.