تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تزریق بوتاکس - تجربه من و یک مزیت غیر منتظره

 


 

بوتاکس با شنیدن کلمه اولین چیزی که به آن فکر می کنید چیست؟ تصاویر پیشانی یخ زده ، ابروهایی که به طرز ترسناکی بالا رفته اند؟ به نظر می رسد دریافت بوتاکس ارتباطات منفی زیادی داشته باشد. وقتی به دوستانم گفتم واکنش های آنها از جمله "نه این کار را نکن ، نگاه خوبی نیست" متفاوت بود "" این کار را انجام بده و تمام جزئیات ناخوشایند را به من بگو. " خوب ، من قصد دارم جزئیات جالب را با همه شما به اشتراک بگذارم! (نگران نباشید که واقعاً دلچسب نیست)

 

تجربه بوتاکس

مدتی است که می خواستم بوتاکس بگیرم. پوست من از وضعیت خوبی برخوردار است (خوب باید به مقدار زمان و هزینه ای باشد که برای آن صرف می کنم!) من خطوطی از پیشانی ام دارم. من همیشه آنها را داشته ام ، حتی در دوران نوجوانی ، اما طی چند سال گذشته عمیق تر و قابل توجه تر شده اند. من همچنین همیشه مجذوب درمان های مختلف هستم و جدا از برداشتن مویرگ شکسته ، درمان های زیبایی پزشکی دیگری نداشته ام. از آنجا که بوتاکس محبوب ترین درمان آرایشی است ، فکر کردم برای شروع بهترین روش درمانی است.

 

پس از توصیه دکتر و دیدن دست اول دوستان چقدر پوست آنها خوب است - بدون پیشانی یخ زده! با او قرار گذاشتم. من از انجام این کار کمی عصبی شدم ، خوشبختانه من مشکلی با سوزن ندارم اما یک روز قبل از تحقیق در مورد روش های مختلف اشتباه ممکن بود سپری کرده بودم و شروع به فاجعه زدن اتفاقات ممکن کردم. اما دکتر سمیر بلافاصله مرا در همان چند دقیقه اول راحت کرد. وقتی از من می خواست به پوست و حرکات صورتم نگاه کند در حالی که از من می پرسید که به چه نتایجی امیدوارم می توانم بگویم که او می داند چه کاری انجام می دهد.

 

توضیح دادم آنچه بیشتر مرا آزار می دهد این است که ابرو چپم از راست من بالاتر می رود و باعث می شود خطوط پیشانی ام عمیق تر شود. ما تصمیم گرفتیم که برای 3 ناحیه ، چشمهایم را بین چشم و پیشانی ام برداریم و ابرو راستم را بالا بیاوریم تا بیشتر با چپ تقارن داشته باشد.

 

همانطور که از فیلم زیر می بینید ، روند واقعی فقط چند دقیقه طول کشید. اگر سوزن را دوست ندارید تماشا نکنید! دردناک نبود ، گاهی اوقات کمی خاردار خفیف می شد. اتفاقاً ، او از من می خواهد آن چهره های خنده دار را ایجاد کنم. در محل های تزریق کمی خونریزی وجود داشت اما پس از یک ثانیه متوقف شد

نتایج

من فوراً هیچ تفاوتی نمی دیدم زیرا تأثیر آن چند روز طول می کشد و تا 14 روز نیز بهبود می یابد. چند روز اول را در موشکافی صورتم در آینه گذراندم و به دنبال تغییرات بودم. و یک روز خودم را گرفتم که فکر می کردم امروز واقعا تازه به نظر می رسم. عکس های زیر با فاصله 2 هفته گرفته شده اند ، من تمام تلاشم را کردم تا آنها را در همان مکان و نور بگیرم.

 

تفاوت زیادی وجود ندارد ، که خوب است همانطور که می خواستم طبیعی به نظر برسد ، اما خطوط پیشانی من به طور قابل توجهی نرم تر است.

بزرگترین تغییر غیر منتظره ترین بود. در طول مشاوره برای تهیه بوتاکس ، از او در مورد تهیه مواد پر کننده زیر چشم من سوال کردم زیرا دیدم این می تواند به کاهش پف کرده / چربی زیر کیسه های چشم کمک کند ، چیزی که من با آن مشکل بزرگی دارم! و من قبلاً با یک متخصص پوست دیگر صحبت کرده ام که موافقت کرده است که فیلر کمک می کند. دکتر در واقع گفت صبر کنید و ببینید بوتاکس چقدر چشم را بلند می کند و همچنین توصیه می کند از پره پریشن اچ استفاده شود (بله مواد را برای توده ها می دانید ...)


.

من از تغییر خوشحالم. کیسه های زیر چشمم در طی چند سال گذشته واقعاً من را از بین برده است. به حدی که لبخندم را تغییر دادم ، من همیشه با نشان دادن دندان هایم لبخند می زدم اما این باعث می شد کیف چشم بسیار بزرگ به نظر برسد ، و این باعث می شود که واقعا خسته به نظر برسم. بنابراین شروع کردم به لبخند زدن به روشی دیگر بدون نشان دادن دندانهایم ، که جلوی چروک شدن پوست را گرفت. من حتی بعضی اوقات بعضی از تصاویر را فتوشاپ کردم (بیا همه ما این کار را کرده ایم) تا از شر کیف ها خلاص شوم. من همیشه سیاهی چشم داشته ام ، یکی از دلایلی که متوجه شدم آرایش کردم ، گذاشتن کانسیلر زیر چشم هایم در حدود 10 سالگی بود! و تقریباً همین مدت است که از کرم دور چشم استفاده کرده ام تا بتوانم از پف و سیاهی حلقه ها خلاص شوم.

من همه چیز را امتحان کرده ام! این همه کرم گران قیمت ، رژیم های مختلف ، نوشیدن آب زیاد و باور کنید من به اندازه کافی می خوابم! اما متأسفانه من از نظر ژنتیکی تمایل دارم که آنها را بدست آورم ، پدرم آنها را دارد و مادربزرگ من هم همین کار را می کند. کیف چشم من در طی سالهای گذشته بسیار بدتر شده است و من به دنبال درمانهای مختلف (از این رو تحقیق درباره مواد پر کننده) برای کمک به آنها بوده ام. اما فکر نمی کردم گرفتن بوتاکس چنین تفاوتی ایجاد کند. این چشمانم را بالا آورده است (بدون داشتن ابروهای ترسناک بوتاکس!) بنابراین وقتی لبخند می زنم پوست آنقدر کوچک نیست و فکر می کنم پره پریشن اچ  به کاهش "پف" بافت کمک کرده است.

توجه به استفاده از پره پریشن اچ

به طور کلی ، استفاده از پره پریشن اچ توسط بسیاری از متخصصان مراقبت از پوست توصیه نمی شود زیرا در صورت قرار گرفتن در چشم می تواند آسیب رسان باشد. من همیشه اعتقاد داشتم که این یک داستان قدیمی برای زنان است ، بنابراین وقتی دکتر سمیر آن را توصیه کرد تعجب کردم ، اما استفاده از آن برای من منطقی است که به معنی پایین آوردن بافت ملتهب است. او دستورالعمل های بسیار سختگیری برای استفاده از آن به من داد. مقدار هر دو چشم به اندازه نخود و فقط به مدت 6 هفته از آن استفاده کنید. من همچنان به استفاده از آن ادامه خواهم داد و در مورد وضعیت خودم گزارش خواهم داد.

افکار در مورد تهیه بوتاکس

من همه چیز در مورد عشق به نفس و اعتماد به نفس هستم و بخشی از من آرزو می کنم کاش می توانستم این اولین علائم پیری را بپذیرم زیرا آنچه در درون است مهم است. اما خوب ، من به اندازه نفر بعدی بیهوده هستم و می خواهم بیرون من با درون من مطابقت داشته باشد. من فکر می کنم اولین علائم پیری برای پذیرش سخت ترین علائم است. امروزه بسیاری از ما بزرگسالان را تا آنجا که ممکن است نادیده می گیریم (سلام بر من!) بنابراین با دیدن خط اول یا چین و چروک ، واقعیت پیر شدن به صورت شما سیلی می زند. من آماده نیستم به همان سرعتی که صورتم می خواهد پیر شوم اما می دانم که به موقع قبول می کنم. با گفتن اینکه این واقعاً به معنای جوان تر به نظر رسیدن من نیست بلکه به دنبال بهترین چیزی است که می توانم پیدا کنم. چند خط اول و چشمهایم باعث خستگی به نظر می رسید. اکنون احساس می کنم تازه تر و سالم تر به نظر می رسم و این باعث می شود که در درون نیز احساس بهتری داشته باشم. من از نتایج بسیار خوشحالم و قطعاً دوباره به نتیجه خواهم رسید.

من می خواهم در مورد انجام این کار بسیار شفاف باشم زیرا من در مورد محصولاتی که استفاده می کنم صحبت می کنم و توصیه می کنم و واقعاً از نظر من بد است که وانمود کنم پوست من فقط از محصولات مراقبت از پوست به نظر می رسد. اما شما بوتاکس را تمام کرده اید ، من معتقدم که گفتن در مورد آن کاملاً خوب است. کاری که شما انجام می دهید و درمان هایی که انجام می دهید تجارت شخصی شما نیست.

 هنگامی که من بوتاکس خود را انجام می دادم ، دکتر را در مورد برخی از حقایق مربوط به بوتاکس ، که می توانید در اینجا بخوانید ، سوال کردم.

نظر شما در مورد گرفتن بوتاکس چیست؟ آیا شما آن را انجام داده ام؟ آیا شما آن را انجام می شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد