تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

اسید هیالورونیک چیست؟

 


اسید هیالورونیک کلید اصلی برداشتن فوری خطوط ریز و براق به نظر رسیدن پوست است. این ماده را می توان در سرم ها گرفته تا ماسک های ملحفه ای و حتی مواد تزریقی یافت - اما دقیقاً چیست؟ ما از متخصصان پوست خواستیم که اسید هیالورونیک 4-1-1 را به ما ارائه دهند ، از جمله روش صحیح استفاده از آن در برنامه مراقبت از پوست.

HA  یا هیالورونیک اسید چیست؟

اسید هیالورونیک (HA) قندی است که به طور طبیعی در پوست ما یافت می شود و آب را در خود نگه می دارد و به حفظ رطوبت و چربی پوست کمک می کند. HA  در بدن ما هزار برابر وزن خود را در آب نگه می دارد تا نه تنها تمام رطوبت موجود در پوست و مفاصل را حفظ کند ، بلکه از تبخیر تمام آن رطوبت به هوا جلوگیری کند. مرکز پوست و مراقبت از پوست.

درست مثل کلاژن و الاستین ، با افزایش سن میزان اسید هیالورونیک طبیعی که در بدن وجود دارد کاهش می یابد. با این حال ، روش هایی وجود دارد که به تحریک تولید HA در بدن ما کمک می کند. "رژیم غذایی به طور قابل توجهی روی پوست تأثیر می گذارد." "خوردن میوه ها و سبزیجات با مقدار زیادی آنتی اکسیدان از پوست در برابر التهاب محافظت می کند و به نوبه خود به پوست در حفظ آن کمک می کند."

HA  یک Humectant قدرتمند است

هنگامی که در محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ها و سرم ها استفاده می شود ، اسید هیالورونیک رطوبت را به سطح پوست می رساند. "به دلیل توانایی آن در کشیدن و نگه داشتن آب ، می تواند به عنوان ماده مرطوب کننده در رژیم مراقبت از پوست شما استفاده شود." "این به طور مداوم پوست را در طول روز مرطوب نگه می دارد."

برچسب های مراقبت از پوست مورد علاقه خود را بررسی کنید - به احتمال زیاد شما قبلاً به نوعی از آن استفاده کرده اید. "به عنوان یک [محصول] موضعی ، تا زمانی که در فرمولاسیون مناسب باشد ، پوست را شبنم تر و جوان تر نشان می دهد ، زیرا خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد." اسید هیالورونیک آنقدر قدرت دارد که رطوبت را به سطح پوست شما بکشد ، به همین دلیل احتمالاً نیازی به استفاده از آن در بیش از یک محصول در برنامه روزانه ندارید.

 

اسید هیالورونیک با اکثر مواد دیگر به خوبی بازی می کند و می تواند با لایه بردارها ، رتینول ها ، ویتامین ها و سایر اسیدها ترکیب شود. نازاریان می گوید که تنها اسیدها می توانند اسیدهایی با سطح pH پایین مانند اسید گلیکولیک باشند ، زیرا ممکن است HA را تخریب کرده و آن را بی اثر کند.

اما چیدن محصول مناسب اسید هیالورونیک کاری دشوار است. این مولکول غالباً بیش از حد بزرگ است تا بتواند به طور موثر هیدراتاسیون را در لایه های پوستی رساند. او می گوید: "[جایی که مولکول میکرونیزه می شود یا [اگر] HA در وسیله ای باشد که به پوست نفوذ می کند تا بتواند در جاهایی که لازم است موثر باشد." "در غیر این صورت شما فقط آن را در بالای پوست قرار می دهید بدون اینکه مفید باشد."

________________________________________

هیالورونیک تزریقی چیست؟

مواد تزریقی مانند ژوویدرم و رستیلن JUVÉDERM و Restylane از فرم ژل اسید هیالورونیک برای افزودن حجم به لایه پوستی پوست استفاده می کنند. با چند سوزن ، ژل مناطق فرورفته را برطرف می کند ، خطوط ریز را صاف می کند و سایه ها را کاهش می دهد - سپس در طول یک سال به آرامی حل می شود. "در مواد پرکننده ، اسید هیالورونیک در یک حامل ژل متصل می شود و آن را در محل تزریق نگه می دارد." "اسید هیالورونیک به دلیل جذب آب به منطقه باعث ایجاد حجم می شود و یک اثر پر کننده ایجاد می کند."

عوارض جانبی حداقل هستند: ممکن است تورم یا کبودی داشته باشید که می تواند به مدت دو یا سه روز ادامه داشته باشد. مهمترین نکته ای که باید در هنگام تهیه هر نوع ماده پرکننده یا سیستم تزریقی به خاطر داشته باشید باید به یک پزشک پوست یا جراح پلاستیک آموزش دیده و دارای مجوز بروید. "داروهای تزریقی با خطر خاص خود همراه هستند - می توان آن را خیلی سطحی یا در موارد نادر به داخل رگ تزریق کرد."

از آنجا که اسید هیالورونیک چیزی است که بدن ما از قبل تولید می کند ، بنابراین استفاده از آن در انواع تزریقی بی خطر است. به عنوان مثال عمل بینی مایع را در نظر بگیرید. پزشکان پوست از مواد پرکننده برای "یکدست کردن برجستگی های بینی و بهبود شکل ، یا حتی برای بهبود درد پا در بیمارانی که بالشتک در پاشنه خود را از دست داده اند استفاده می کنند. می توان آن را به داخل پا تزریق کرد تا باعث بهبود لنت در استخوان و درد را کاهش دهید. "

مزوتراپی Mesotherapy

 

مزوتراپی چگونه کار می کند (و چرا فقط برای صورت شما نیست)

 

از مزوتراپی که در اروپا رایج است ، می تواند برای رفع همه چیز از کمبود آب ، خطوط ریز ، سلولیت و ریزش مو استفاده شود. در اینجا نیاز شما به دانستن روش غیر جراحی ظریف فرانسه است

هر چیزی که شامل سوزن زدن به صورت / بدن / پوست سر شما باشد ، نباید به راحتی آن را در نظر گرفت - همانطور که اخبار جدیدی که در حال راه اندازی بوتاکس و خدمات پرکننده پوست در فروشگاه است تأکید می کند. داروهای تزریقی به جای درمان های ساده زیبایی ، با روش های درمانی ، همراه با عوارض جانبی کوتاه مدت ، خطرات و محدودیت های طولانی مدت برای سلامتی ، انجام می شوند و همین امر در مورد مزوتراپی نیز وجود دارد. مزوتراپی باید توسط پزشک زیبایی یا پرستار مجاز در کلینیک معتبری انجام شود. اولین قسمت ایمنی ، در اینجا آنچه که مزوتراپی می تواند برای پوست ، مو و پوست سر انجام دهد ، و این که چرا بیشتر از یک درمان فوری تحول پذیر (بدون هیچ چیز بدی) ، یک مشعل کندکننده ظریف است.

 

این یک تکنیک است تا یک اندازه که برای همه درمان مناسب باشد

مزوتراپی توسط دکتر فرانسوی میشل پیستور در دهه پنجاه پیشگام شد و به همین دلیل نامیده می شود زیرا شامل یک سری تزریق های کوچک به "مزودرم" - لایه میانی پوست است ("meso" در یونانی به معنای وسط است). این دارو در ابتدا به عنوان ابزاری برای تزریق موضعی درد اختراع شده است ، اما از آن زمان تاکنون کاربردهای آن کاملاً تکامل یافته است ، همانطور که بنیانگذار دکتر وودفورد پزشکی ، مروین پترسون توضیح داد:

"محلول های مزوتراپی می توانند سلول فیبروبلاست موجود در پوست را تحریک کرده و کلاژن بیشتری برای مقابله با علائم پیری تولید کنند. از جمله لیست مواد سازنده پوست دوست ، فاکتورهای رشد ، پپتیدها ، آنتی اکسیدان ها و عناصر کمیاب هستند که محیط ایده آلی را برای پوست سالم فراهم می کنند که با روند پیری بهتر کنار می آید.

"این به تدریج در انگلیس با ترکیبی از درک بهتر از راه حل های صحیح تزریق ، همراه با پیشرفت در روش تزریق و دستگاه هایی که باعث بهبود انتقال مواد به پوست می شوند ، جنب و جوش می یابد. به زبان ساده ، درمان با ورود به مولکول های پوست است که سلول های پوست را به عملکرد مطلوب ترغیب می کند. "

فرمول تزریق شده در پوست تفاوت در نتایج شما را ایجاد می کند ، اما مقدار کمی اسید هیالورونیک مرطوب کننده و مرطوب کننده یک ماده رایج برای جایگزینی ذخایر طبیعی پوست است ، و ویتامین ها و آمینو اسیدهایی که آشنا خواهید بود با برچسب های مراقبت از پوست شما نیز اغلب از طریق مزوتراپی تحویل داده می شود. یک ترکیب مزوتراپی معمولی ممکن است حاوی 50 ماده برای تغذیه ، ترمیم و جوان سازی پوست باشد که از طریق سوزن های کوچک یا یک اسلحه مزوتراپی تحویل داده می شود ، که وحشتناک به نظر می رسد اما در حین درمان ظاهراً بدون درد است ، اگرچه ممکن است از قبل کرم بی حس کننده ای برای کاهش ناراحتی استفاده شود.

 

این می تواند به رفع رنگدانه و زخم کمک کند

مخلوط های مزوتراپی سفارشی می توانند مسائل پوستی را نیز به طور خاص هدف قرار دهند - دکتر پترسون خاطرنشان می کند که لکه های خورشید انگیزه دیگری برای مزوتراپی است:

"برخی از کوکتل های مزوتراپی" با موادی ساخته می شوند که با کنترل میزان تولید رنگدانه توسط ملانوسیت در پوست به کاهش رنگدانه های ناخواسته کمک می کنند. این می تواند یک درمان موثر برای اشکال خاصی از لکه های خورشید و ملاسما باشد. "

با استفاده از مزوتراپی می توان به مرور زمان علائم آکنه و زخم را از بین برد ، به خصوص اگر پوست شما سوراخ باشد ، زیرا اسید هیالورونیک با محلول به ایجاد حجم در پوست کمک می کند ، در حالی که سایر آنتی اکسیدان ها و آمینو اسیدها دارای اثر ضد التهابی هستند التیامبخش.

 

این ماده برای تقویت رشد مو استفاده می شود

این یک ایده کاملاً بدیع است ، اما اگر مسئله ریزش مو باشد ، می تواند به شما کمک کند:

"یک منطقه نسبتاً جدید از مزوتراپی ، درمان ریزش مو است که در آن تزریق های کوچک به پوست سر ، تولید مو از فولیکول را بهبود می بخشد. با تحریک جریان خون و تأمین مواد مغذی ضروری ، فولیکول مو تشویق می شود که رشد موهای قوی تر و متراکم تری ایجاد کند. "

برای رسیدن به مرحله رشد مو ، جلسات متعدد لازم است و به طور معمول یک درمان مداوم است - شما به طور کلی به ملاقات های نگهداری پیگیری نیاز خواهید داشت ، بنابراین به هیچ وجه رفع ارزان و آسان نیست. گفته شد ، این واقعیت که غیرتهاجمی است و به زمان کمتری نیاز ندارد ، یک امتیاز مثبت است.

این می تواند به کاهش سلولیت کمک کند

برخی مزوتراپی را به عنوان یک ذره ذوب چربی ارتقا می دهند ، و گرچه می تواند به کاهش چربی اضافی و سفت شدن پوست شل کمک کند ، اما این هیچ گلوله جادویی نیست (و تقریباً هر زن روی کره زمین سلولیت دارد - بیایید همه آن را به دنبال کمال تزریق نکنیم) . دکتر پترسون این نظریه را ارائه می دهد:

"رسوبات چربی در سلولیت و مناطق موضعی مانند چانه و جغد توسط آنزیم هایی که سلول چربی را تجزیه می کنند با موفقیت درمان می شوند. آنزیم های حل کننده چربی دیواره سلول چربی را مختل کرده ، چربی را آزاد کرده و اجازه می دهد دوباره توسط سیستم لنفاوی جذب شده و توسط بدن دفع شود. "

 

متوجه نتایج خواهید شد ، اما این "درمان" نیست

SPF ، یک برنامه مراقبت از پوست غنی از ویتامین ، یک رژیم غذایی متعادل ، ورزش منظم و تکنیک های کاهش استرس همچنان ستون فقرات برای حفظ سلامت پوست است - مزوتراپی می تواند یک تفاوت واقعی ایجاد کند ، اما دکتر پترسون توصیه می کند انتظارات شما را در یک کنترل نگه دارید و بازی طولانی را انجام دهید:

"مزوتراپی قطعاً یک معجزه درمانی نیست و باید همیشه به عنوان دوره ای با نیاز به نگهداری بعدی در نظر گرفته شود. از اواسط دهه بیست به بعد سطح کلاژن پوست شروع به کاهش می کند و این روند با افزایش سن ادامه می یابد ، بنابراین هرگونه درمان ضد پیری برای موثر بودن باید ادامه داشته باشد. دوره های معمول مزوتراپی ابتدایی هر هفته برای ماه اول ، دو بار در هفته برای ماه دوم و سپس ماهانه است. پس از آن می توان درمان های نگهداری را هر سه ماه یک بار ادامه داد ، یا بیشتر به پاسخ پوست بستگی دارد. "

اگر ترس از ظاهر "صورت منجمد" داشته باشید ، اثرات کم رنگتر احتمالاً جذاب تر خواهد بود ، و دکتر متخصص پوست ، دکتر Justine Hextall تأکید می کند که این یک گزینه پایدارتر برای داشتن بوتاکس در سنین جوانی است:

"من اغلب مجبور هستم به این نکته اشاره کنم که خطوط خاصی نمایانگر آناتومی طبیعی هستند و برای تصحیح آنها فرد عجیب به نظر می رسد. به یاد داشته باشید که ما در دیدن تغییرات بسیار کوچک در چهره ها ماهر هستیم ، بنابراین همیشه همیشه مقدار کمتری بیشتر است.

"اگر کسی بخواهد درمانی مانند مزوتراپی در بیست و اوایل سی سالگی داشته باشد ، من این را راهی عالی برای حفظ سلامت پوست جوان و بسیار مناسب تر می دانم. با استفاده از یک سرم محافظ با ویتامین C ، E و سایر آنتی اکسیدان ها که از UV و آلودگی محافظت می کند ، هرگز نمی توان خیلی زود شروع کرد ، این امر در مورد کرم های ضد آفتاب با طیف گسترده ای نیز صدق می کند. "

"درخشش" مزوتراپی خود می تواند برای متقاعد کردن شما برای جستجوی گزینه های شدیدتر کافی باشد - دکتر پترسون دیده است که پوست بیماران از ابتدا بهتر به نظر می رسد ، به دلیل عنصر هیدراتاسیون درمان:

"در برخی از نشانه ها نتایج بسیار سریع مشهود است. حتی پس از یک بار درمان مزوتراپی در صورت ، ممکن است بهبودهای قابل ملاحظه ای وجود داشته باشد. اگر محلول مزوتراپی حاوی اسید هیالورونیک باشد ، این باعث جذب آب می شود و تقریباً فوراً اثر آبرسانی ایجاد می کند و باعث می شود پوست ظاهری صاف تر داشته باشد. "

ماهیت انعطاف پذیر درمان های مزوتراپی به این معناست که "افزودن" به طور فزاینده ای رایج است - امثال MesoTox مزوتراپی مبتنی بر اسید هیالورونیک و مقدار کمی بوتاکس را برای یک اثر بلندتر و بلندتر از بین بردن و سفت کردن ترکیب می کنند. درمان های دوگانه تنها اصلاحات مزوتراپی نیستند که در عرصه مراقبت از پوست آرایشی نیز تکامل یافته اند ...

 

سوزن های جدید

تکنیک های مزوتراپی از دهه 50 شروع به کار کرده اند - اگر با یک علم علمی تخیلی روبرو هستید ، نگران نباشید. دکتر پترسون جزئیات برخی از ابزارهایی که ممکن است با آنها روبرو شوید را شرح می دهد:

"اگر سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد شود ، نفوذ بهتر محلول های موضعی افزایش می یابد ، که می تواند با استفاده از غلتک های میکرونیدلینگ دستی و دستگاه های میکرونیدلینگ خودکار مانند PIN کلاژن انجام شود. دستگاه DermaFrac با ترکیب میکرونیدلینگ در خلا under با تزریق همزمان مواد موضعی مراقبت از پوست که حتی نفوذ بیشتر مواد مفید را تشویق می کند ، یک قدم جلوتر می رود.

"برخی از اپراتورها از یک روش آزاد استفاده می کنند که در آن سرنگ و سوزن به سرعت در منطقه تزریق می شود ، اما این اشکالاتی نیز دارد زیرا تنوع اجتناب ناپذیری در عمق و مقدار تزریق وجود دارد. Vital Injector آخرین دستگاه در جهان مزوتراپی است و به نظر می رسد مانند یک تفنگ علمی تخیلی است. هنگامی که بر روی پوست قرار می گیرد ، پوست را بالا می کشد و همزمان سوزن ها را فرو می کند. مکش یکی از مولفه های اصلی درمان است زیرا پوست را محکم نگه می دارد تا از انتقال دقیق عمق محلول مراقبت از پوست اطمینان حاصل کند ، اما در عین حال باعث منحرف شدن انتهای عصب می شود ، به این معنی که نفوذ سوزن برای افراد بسیار راحت تر است. صبور. اپراتور همچنین کنترل بسیار دقیقی بر روی مقدار محلول تزریق شده و عمق وارد شدن آن به پوست دارد ، بنابراین می توانید به توزیع بسیار مطمئن مواد تشکیل دهنده در لایه هدف صحیح برسید. "

درمان ها نسبتاً سریع است ، اما مثل همیشه ، مشاوره ها باید به صورت موردی انجام شود. دکتر پترسون از طریق آنچه یک جلسه مزوتراپی شامل می شود ، مناسب بودن و عوارض جانبی بالقوه ما را دنبال می کند:

جلسات درمانی بسته به اندازه ناحیه تزریق شده ممکن است بین 20 تا 40 دقیقه طول بکشد. باید 30 دقیقه دیگر وقت بگذارید تا کرم بی حس کننده موضعی نیز کار کند.

موارد منع مصرف بسیار کمی برای مزوتراپی وجود دارد و برای انواع پوست مناسب است. به طور معمول مشتریان از اواسط سی سالگی شروع به درمان می کنند و حد بالایی وجود ندارد.

"مزوتراپی مجاز به استفاده در کودکان نیست و مانند اکثر روشهای درمانی در بارداری و هنگام شیردهی مجاز نیست. پاسخ آلرژیک شناخته شده به یکی از مواد نیز شما را از انجام درمان منصرف می کند.

"عوارض جانبی معمولاً بسیار محدود و در بیشتر موارد با ترکیبات معدنی قابل مشاهده است. نقاط ریز بنفش در برخی از محل های تزریق ظاهر می شوند ، اما این موارد به سرعت از بین می روند. کبودی بزرگتر ممکن است رخ دهد اما غیر معمول است. تورم جزئی زیر چشم غیر معمول نیست ، خصوصاً اگر در وهله اول بیمار مستعد تورم زیر چشم باشد.

وی افزود: در هنگام تزریق در نواحی زیر چانه و جغد ، تورم کمی بیشتر است ، بنابراین هنگام درمان این مناطق ، توصیه می کنیم روزهای جمعه را با بازگشت به کار روز دوشنبه برنامه ریزی کنید. درمان های پوست سر معمولاً به خوبی تحمل می شوند و روال عادی شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند. "

 

مزوتراپی «بدون سوزن»

ممکن است مزوتراپی غیر تزریقی از نظر تناقض به نظر برسد ، اما افزایش دستگاه های الکتریکی با فرکانس پایین که نفوذ محصول را بهبود می بخشند ، منجر به بازاریابی درمان های "بدون سوزن مزو" شده است. درمان جدید تزریق ویتامین Seed to Skin ، 185 پوند برای 60 دقیقه ، از یک عصای دستی "الکتروپوراسیون" استفاده می کند که یک میدان الکترونیکی منتشر می کند تا دیواره سلول پوست را نفوذ پذیرتر کند ، و باعث تشویق مواد فعال برای نفوذ بیشتر به درم می شود. همانند مزوتراپی سنتی ، و هر نوع صورت مناسب ، می توان راه حل هایی متناسب با نوع پوست و نیازهای شما تهیه کرد ، با استفاده از سرم ها و مواد فعال مختلف در مناطق مختلف صورت برای مقابله با گرفتگی ، کمبود آب و سایر مشکلات پوستی. با توجه به اینکه هزینه یک درمان مزوتراپی به تنهایی می تواند حدود 300 پوند باشد (برای مسوتوکس که شما به ازای هر پاپ 500 پوند می خواهید) ، این گزینه طبیعی "به نظر می رسد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد ، اما دکتر پترسون در مورد موثر بودن آن شک دارد. معامله واقعی:

"چندین روش مختلف مزوتراپی وجود دارد از جمله دستگاه هایی که پوست را سوراخ نمی کنند ، به اصطلاح مزو بدون سوزن". جذاب به نظر می رسد "بدون سوزن" مشکل این است که نفوذ ماده فعال محدودتر خواهد شد. "

با این حال ، برای سوزن زن ، برق رفتن می تواند جایگزین ملایم تری باشد ، اگرچه تحقیقات فعلی روی زمین نازک است. من در حال رزرو در اینجا هستم تا درمان رفع رفع پوست "بازگشت به مدرسه" خود را انجام دهم تا گزارش دهم.