تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

پی آر پی مو Hair PRP

 

 


 

از فرآیند پی آر پیPRP (پلاسمای غنی از پلاکت - پلاسمای خون غنی از پلاکت) برای تجدید و تقویت موهای ضعیف و مو در معرض خطر ریزش استفاده می شود ، با این روش سلول ها به روشی طبیعی ترمیم می شوند. برای رشد مطلوب ، تراکم طبیعی مو و افزایش تراکم در مناطق سبک تر ، ترکیبی از پی آر پی و کاشت مو توصیه می شود.

 

چه چیزی در پی آر پی مو Hair PRP نقش دارد؟

برای درمان کامل ، حداقل 3-5 جلسه برای اکثر بیماران توصیه می کنیم. ابتدا شما توسط یک دکتر معاینه می شوید و او در مورد عمل با شما صحبت خواهد کرد. برای درمان ، خون شما خارج می شود و استفاده می شود. به همین دلیل ، خون در ابتدای عمل گرفته می شود ، فقط یک بار. بعد ، خون گرفته شده از بیمار با استفاده از سانتریفیوژ به سلولهای سفید و قرمز خون جدا می شود. سپس گلبول های قرمز خون استخراج می شوند. این رویه در یک سیستم ضد هوا صورت می گیرد. بنابراین هیچ آلودگی با هوا وجود ندارد ...

سلول های قرمز خون شما اکنون آماده می شود تا غلظت های بالای سلول های بنیادی جمع شود. گلبول های قرمز از کنسانتره تازه به دست آمده اکنون مستقیماً به منطقه آسیب دیده (منطقه مشکل شما) تزریق می شوند.

اکنون اولین درمان شما به پایان رسیده است و اگر می خواهید می توانید همان روز به خانه برگردید. جلسات زیر همیشه با فاصله 4 هفته برگزار می شود. برای این جلسات ، می توانید یک پرواز صبحگاهی انجام دهید و به عنوان مثال شب هنگام به خانه برگردید.

 

پی آر پی چگونه کار می کند:

به دلیل غلظت زیاد ، از ریزش مو جلوگیری کرده و پوست سر را تقویت می کند به عنوان یک فعال سازی مصنوعی پلاکت ها و سلول های بنیادی عمل می کند.

اولین نتایج حتی پس از اولین درمان قابل مشاهده هستند. پس از درمان دوم و سوم ، نتیجه تشدید می شود. این امکان فراهم می شود زیرا غلظت سلولهای بنیادی 3-8 برابر بیشتر از حجم موجود در خون در کل بدن است.

بعد از سه جلسه اول ، موها 60٪ نسبت به ناحیه مشکل منطقه قبلی متراکم می شوند. اگر در این مرحله ، هنوز از نتیجه راضی نیستید ، امکان جلسات بعدی وجود دارد.

این یک سلول درمانی است. با این حال ، تزریق فقط به صورت محلی انجام می شود. این بدان معنی است که فقط حجم موهای شما از این روش درمانی بهره مند می شود.

این درمان با یک عمل کاشت مو همراه است.

 

مناسب بودن پی آر پی

درمان مستقل از سن و جنس است. هر بیماری که از ریزش مو رنج می برد می تواند از این روش درمانی استفاده کند. با این حال ، بیشتر معمول است که مردان دارای یک منطقه مشکل بسیار بزرگ (به عنوان مثال طاسی کامل) باشند - در اینجا قبل از هر چیز مناسب بودن شما باید توسط پزشک آزمایش شود.

شما همچنین می توانید کاشت مو و یک جلسه PRP همزمان انجام دهید تا از نحوه کار تزریق PRP مطلع شوید.

اگر می خواهید هر دو روش درمانی را انجام دهید ، لطفاً با پزشک معالج صحبت کنید تا وی بهترین راه حل ها را ارائه دهد.

مزایا و معایب پی آر پی

از آنجا که در این نوع درمان از خون خود استفاده می شود ، هیچ خطری وجود ندارد و هیچ گونه عوارض جانبی یا واکنش آلرژیک انتظار نمی رود.

PRP درمانی مستقل از جنس و سن است

در اینجا در مقایسه با کاشت مو فقط 60٪ موفقیت موفقیت قول داده شده است. برای این روش درمانی تضمینی داده نمی شود.

 

prp مو درمانگر برای ریزش مو چیست؟

این یک گزینه قدرتمند در مبارزه با ریزش مو است. "پلاسمای غنی از پلاکت" به معنی پلاکت های غلیظ شده از کنسانتره خون خود بدن است. آنها از طریق پردازش خون خود بیمار به دست می آیند. آنها فاکتورهای رشد را آزاد می کنند که باعث بازسازی پوست می شوند. در جایی که موها سبک و نازک است یا حتی ریزش مو خون به زیر پوست سر تزریق می شود. سپس PRP درمانی به طور فعال رشد مو را تقویت می کند.

 

میزان ریزش مو در درمان prp چگونه درمان می شود؟

این روش حدود 30 دقیقه طول می کشد. ابتدا خون از بازوی شما گرفته می شود که برای چند دقیقه سانتریفیوژ می شود. این همان چیزی است که پلاسمای غنی از پلاکت را می دهد. سپس PRP در زیر پوست سر نواحی تحت تأثیر مشکلات مو تزریق می شود. درمان PRP در برابر ریزش مو به طور ایده آل در فواصل منظم انجام می شود.

 

خطرات درمان prp مو برای ریزش مو چیست؟

از آنجا که این یک درمان اتولوگ است ، در اصل هیچ خطری برای درمان ریزش مو PRP وجود ندارد. از هیچ افزودنی غیرطبیعی استفاده نمی شود. در حین سانتریفیوژ خون خود بیمار ، هیچ اجسام خارجی نمی تواند وارد خون شود. خطر به حداقل می رسد.

 

چند بار باید درمان prp مو تکرار شود؟

برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت ، PRP درمانی باید در فواصل منظم تکرار شود. اما در اصل ، فقط در چند جلسه بهبود در ظاهر مو دیده خواهد شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد