تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس


بهترین بوتاکس در شهر تهران


بوتاکس یک درمان تزریقی آرایشی است که با نرم کردن ، کاهش و از بین بردن گاه به گاه خطوط و چین و چروک های ناشی از عملکرد عضلات ، زیبایی جوانی را افزایش می دهد. بوتاکس و سایر تعدیل کننده ها که در میان سه گروه اصلی روش های غیرجراحی جوان سازی صورت به حساب می آیند ، عملکرد عضلات را برای کاهش چین و چروک "شل می کنند".




چرا دکتر کاظم محقق را انتخاب کنیم؟


بوتاکس تهران

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس عملکرد عضلات را کاهش می دهد تا چین و چروک ها را کاهش دهد و در درجه اول برای درمان خطوط جلوی چشم ("11" از پیشانی ، بین ابروها) ، چین و چروک های عرضی پیشانی و پای کلاغ (چین و چروک های ظریف گوشه چشم) استفاده می شود )

همچنین می توان از بوتاکس برای درمان "خطوط اسم حیوان دست اموز" در پل بینی ، خطوط عمودی بالای لب و زیر لب ، برای اصلاح افتادگی گوشه های دهان و بهبود کانتور گردن به دلیل فعالیت گردن پلاتسما استفاده کرد. عضلات "لیفت ابرو شیمیایی" را می توان با بوتاکس در بهشت کلینیک نیز بدست آورد.

درمان با بوتاکس بسیار موثر ، سریع و آسان است و هیچ توقفی وجود ندارد. بوتاکس ده ها سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و پس از ده ها میلیون درمان ، سابقه ایمنی بی نقصی دارد. علائم و تأییدیه های FDA برای اولین بار با اطمینان در کودکان و بزرگسالان به عنوان شل کننده مستقیم عملکرد عضلات استفاده می شود و شامل درمان خطوط صورت و چین و چروک های ناشی از اقدامات عضلانی در میان سایر افراد است.


بوتاکس با دکتر کاظم محقق در تهران


طبیعی ترین و زیبا ترین نتایج با درمان آرایشی بوتاکس نیاز به توجه دقیق به جزئیات ، ظرافت فنی ، تجربه گسترده و استعداد زیبایی دارد. دکتر محقق به عنوان یک جراح پلاستیک دارای تابلوی اعضا و با درک عمیق از آناتومی صورت ، تجربه فوق العاده ای در هنر و علم جوان سازی صورت و دستیابی به نتایج طبیعی و تصفیه شده به ارمغان می آورد.

از آنجا که درمان های بوتاکس تقریباً در همه جا وجود دارد و در جاهای دیگر توسط طیف گسترده ای از پزشکان تقریباً در هر رشته و آموزش های مختلف ، متخصصان تمدید پزشک ، پرستاران و حتی پرسنل غیر پزشکی انجام می شود ، مهم است که شما از اعتبار و تجربه فردی که با شما رفتار می کند. در عمل جراحی زیبایی پلاستیک بلوار مرزداران در تهران، درمان های بوتاکس منحصرا توسط خود دکتر محقق انجام می شود. از آنجا که هیچ دو تزریقی یکسان نیستند ، پزشکی که شما برای درمان بوتاکس انتخاب می کنید کاملاً تفاوت ایجاد می کند.


بهترین بوتاکس بهشت کلینیک پیشنهادی است که متناسب با آناتومی ، مناطق ویژه شما و خواسته های منحصر به فرد شما باشد.

کاهش ، و نه از بین بردن ، عملکرد عضلانی با بوتاکس ، متعادل سازی و متعادل سازی ظاهری نرم و جوانتر با حفظ بیان طبیعی همیشه هدف است.

مدت زمان عمل بوتاکس برای درمان خطوط صورت و چین و چروک تقریباً سه ماه است. اولین درمان ها همیشه محافظه کارانه است ، زیرا ترجیح داده می شود که به آرامی شروع شود ، و افزایش کمی دوز بوتاکس یا گسترش نواحی درمانی در یک مرحله بعد یک امر ساده است.
سه سنگ بنای رویکردهای بدون جراحی برای کاهش مشکلات صورت بدون جراحی عبارتند از:

    RELAX - نرم کننده و صاف کننده خطوط و چین و چروک ها با کاهش اثرات عملکرد عضلات با بوتاکس آرایشی ، Dysport® یا Myobloc®
    REFILL - بازگرداندن حجم به مناطقی که بافت نرم از بین رفته است یا خطوط عمیق و چین و چروک با مواد تزریقی صورت ، از جمله Restylane® ، Juvederm® ، Voluma ، Belotero® ، Sculptra® ، Radiesse® ، تزریق چربی و سایر موارد
    RESURFACE - بهبود تن و بافت پوست ، و با استفاده از روش های لیزر و نور ، لایه برداری شیمیایی یا درم ابریژن ، سطح آن دوباره می شود


"درمان های آرایشی بوتاکس برای بازگرداندن زیبایی طبیعی ، جوانی و نرم کردن اثرات پیری ایمن ، ساده و مثر است. متأسفانه محبوبیت و در دسترس بودن همه جا بوتاکس می تواند روند کار را بی اهمیت جلوه دهد. بهترین نتایج بوتاکس از طریق درک آناتومی صورت و بیان طبیعی ، تکنیک ظریف ، تجربه ، هنرمندی و قدردانی از اهداف و خواسته های منحصر به فرد شما حاصل می شود. بوتاکس می تواند نه تنها در ظاهر ، بلکه در احساس شما تأثیر شگفت انگیزی بگذارد. "

تزریق بوتاکس منحصراً توسط دکتر کاظم محقق در مطب وی در تهران انجام می شود. تزریق بوتاکس پس از شناسایی نشانه های آناتومیک و فعالیت عضلانی انجام می شود و تزریق آن فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از بوتاکس هیچ کسلی وجود ندارد و فرد می تواند طی 30 تا 60 دقیقه به کار و فعالیتهای اجتماعی خود بازگردد. اثرات لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس در طی دو تا سه روز ، اثر کامل در حدود هفت روز و مدت زمان عمل حدود سه ماه قابل مشاهده است. اثرات بوتاکس به طور کلی حدود سه ماه طول می کشد ، اما این ممکن است بسته به فرد ، نواحی تحت درمان و دوز درمان بوتاکس کوتاه یا طولانی تر باشد.

انواع بوتاکس و موارد استفاده


لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس نام تجاری تعدیل کننده عصبی عضلانی بوتولینوم است که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

تعدیل کننده های دیگری که در نتیجه عملکرد عضلات خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کنند شامل Dysport و Myobloc هستند که هردو دارای شروع ، مدت زمان اثر و اثربخشی مشابه بوتاکس آرایشی هستند. بوتاکس ده ها سال است که با استفاده اولیه در گروه های کودکان با مشکلات عضلانی استفاده می شود و بسیار بی خطر و موثر است. به عنوان یک همزمانی در درمان های اولیه بوتاکس ، نرمی و کاهش خطوط و چین و چروک صورت مشاهده شد ، که منجر به استفاده از بوتاکس برای جوان سازی صورت و به دنبال آن آبشار سایر درمان های موثر می شود:


بوتاکس زیبایی برای جوان سازی صورت


    چین و چروک Glabellar - خطوط عمودی ، که اغلب "11s" در میان ابروها نامیده می شوند
    چین و چروک های پیشانی - خطوط عرضی پیشانی که از بالا آمدن ابرو حاصل می شود
    پاهای کلاغ - خطوط ظریف گوشه چشم
    خطوط بانی - خطوط موجود در پل بینی
    خطوط عمودی لب - چین و چروک های بالای لب و زیر لب
    افتادگی گوشه - اندکی نزول یا اخم گوشه های دهان
    باندهای پلاتاسمال - نوارهای عضلانی گردن

بوتاکس برای سردردهای میگرنی

در بیمارانی که به دلیل عمل عضلانی با بوتاکس به دلیل چین و چروک پیشانی و صورت تحت درمان قرار گرفتند ، در کسانی که قبلاً به طور تصادفی از سردردهای میگرنی رنج می بردند ، تعداد زیادی از آنها کاهش یا وضوح کامل سردردهای میگرنی را تجربه کردند. بوتاکس برای میگرن اکنون یک نشانه تایید شده توسط FDA برای درمان سردرد است.

هایپرهیدروز - بوتاکس برای تعریق


در حالی که اثرات بوتاکس بر روی خطوط و چین و چروک کاملاً شناخته شده است ، اما اثر دیگری که در ابتدا در مناطقی که با بوتاکس تحت درمان قرار گرفتند ، مشاهده شد ، کاهش تولید عرق بود. این امر منجر به درمان سایر مناطق شده است که تعریق بیش از حد می تواند مشکل ساز شود. درمان زیر بغل ، کف دست و پا با بوتاکس می تواند تعریق را برای مدت زمان عمل بوتاکس در ناحیه تحت درمان ، که ممکن است تقریباً برای شش ماه طول بکشد ، به طور چشمگیری کاهش داده یا قطع کند.
سوالات بیشتر در مورد بوتاکس و سایر روش های درمانی زیبایی صورت

وب سایت دکتر کاظم محقق و سایر منابع مبتنی بر وب می توانند در ارائه اطلاعات در مورد درمان های زیبایی صورت از جمله لوازم آرایشی بوتاکس مفید باشند. با توجه به طیف گسترده ای از نگرانی های فردی و خواسته های منحصر به فرد ، هیچ جایگزینی برای مشاوره شخصی با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره با تجربه در روش های جوان سازی صورت از جمله درمان های زیبایی بوتاکس وجود ندارد. دکتر محقق یک استراتژی و گزینه های درمانی را پیشنهاد می کند که مختص آناتومی و اهداف شما باشد. محبوبیت بوتاکس ممکن است فرایندی را که نیاز به درک آناتومی ، تکنیک دقیق ، تجربه و هنر دارد ، بی اهمیت یا بیش از حد ساده کند. همه روش های درمانی بوتاکس یکسان نیستند. بهترین درمان های بوتاکس برای دستیابی به زیباترین و نتایج طبیعی به شخصی سازی دقیق نیاز دارند و پزشکی که انتخاب می کنید تفاوت ایجاد می کند. ما از شما دعوت می کنیم برای تعیین مشورت با بوتاکس در تهران با دکتر محقق ، مشورتی ترتیب دهید و منتظر استقبال گرم شما از عمل ما باشید.



توصیفات مراجعین به دکتر کاظم محقق


"دکتر. محقق 100٪ کسانی است که باید برای بوتاکس مراجعه کنند! او هر کاری که دوست دارید کم یا زیاد انجام می دهد ، اما هرگز اجازه نمی دهد که بیش از حد از آب بگذرانید. او در واقع به شما خواهد گفت "دیگر" که من عاشق آن هستم زیرا او به اندازه من به زیبایی شناسی طبیعی من اهمیت می دهد. دکتر محقق شما بهترین هستید ، نمی توانم منتظر ملاقات بعدی با شما باشم. "

"دکتر. محقق بسیار آرام و صبور است ، من واقعاً منتظر درمان های بوتاکس و ژوویدرم  Juvederm هستم. آنها بهترین هایی هستند که من در شهر تجربه کرده ام و همیشه از من می پرسند که چه چیزی را روی پوست خود استفاده می کنم تا اینقدر جوان و جوان به نظر بیایم. من از نتایج درخشان دکتر محقق احساس می کنم که یک مینی سلبریتی است! "

وی افزود: "من فقط اجازه می دهم که یک نفر صورت من را برای مواد قابل تزریق لمس کند و این دکتر محقق است. او با کار دقیق و با لمس ملایم است و نتایج طبیعی ایجاد می کند که باعث می شود سرحال شوم ، هرگز "یخ زده" نشوم. دکتر محقق نگاه من را بهتر از "من" حفظ می کند! "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد