تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

اسید هیالورونیک چیست؟

 


اسید هیالورونیک کلید اصلی برداشتن فوری خطوط ریز و براق به نظر رسیدن پوست است. این ماده را می توان در سرم ها گرفته تا ماسک های ملحفه ای و حتی مواد تزریقی یافت - اما دقیقاً چیست؟ ما از متخصصان پوست خواستیم که اسید هیالورونیک 4-1-1 را به ما ارائه دهند ، از جمله روش صحیح استفاده از آن در برنامه مراقبت از پوست.

HA  یا هیالورونیک اسید چیست؟

اسید هیالورونیک (HA) قندی است که به طور طبیعی در پوست ما یافت می شود و آب را در خود نگه می دارد و به حفظ رطوبت و چربی پوست کمک می کند. HA  در بدن ما هزار برابر وزن خود را در آب نگه می دارد تا نه تنها تمام رطوبت موجود در پوست و مفاصل را حفظ کند ، بلکه از تبخیر تمام آن رطوبت به هوا جلوگیری کند. مرکز پوست و مراقبت از پوست.

درست مثل کلاژن و الاستین ، با افزایش سن میزان اسید هیالورونیک طبیعی که در بدن وجود دارد کاهش می یابد. با این حال ، روش هایی وجود دارد که به تحریک تولید HA در بدن ما کمک می کند. "رژیم غذایی به طور قابل توجهی روی پوست تأثیر می گذارد." "خوردن میوه ها و سبزیجات با مقدار زیادی آنتی اکسیدان از پوست در برابر التهاب محافظت می کند و به نوبه خود به پوست در حفظ آن کمک می کند."

HA  یک Humectant قدرتمند است

هنگامی که در محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ها و سرم ها استفاده می شود ، اسید هیالورونیک رطوبت را به سطح پوست می رساند. "به دلیل توانایی آن در کشیدن و نگه داشتن آب ، می تواند به عنوان ماده مرطوب کننده در رژیم مراقبت از پوست شما استفاده شود." "این به طور مداوم پوست را در طول روز مرطوب نگه می دارد."

برچسب های مراقبت از پوست مورد علاقه خود را بررسی کنید - به احتمال زیاد شما قبلاً به نوعی از آن استفاده کرده اید. "به عنوان یک [محصول] موضعی ، تا زمانی که در فرمولاسیون مناسب باشد ، پوست را شبنم تر و جوان تر نشان می دهد ، زیرا خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد." اسید هیالورونیک آنقدر قدرت دارد که رطوبت را به سطح پوست شما بکشد ، به همین دلیل احتمالاً نیازی به استفاده از آن در بیش از یک محصول در برنامه روزانه ندارید.

 

اسید هیالورونیک با اکثر مواد دیگر به خوبی بازی می کند و می تواند با لایه بردارها ، رتینول ها ، ویتامین ها و سایر اسیدها ترکیب شود. نازاریان می گوید که تنها اسیدها می توانند اسیدهایی با سطح pH پایین مانند اسید گلیکولیک باشند ، زیرا ممکن است HA را تخریب کرده و آن را بی اثر کند.

اما چیدن محصول مناسب اسید هیالورونیک کاری دشوار است. این مولکول غالباً بیش از حد بزرگ است تا بتواند به طور موثر هیدراتاسیون را در لایه های پوستی رساند. او می گوید: "[جایی که مولکول میکرونیزه می شود یا [اگر] HA در وسیله ای باشد که به پوست نفوذ می کند تا بتواند در جاهایی که لازم است موثر باشد." "در غیر این صورت شما فقط آن را در بالای پوست قرار می دهید بدون اینکه مفید باشد."

________________________________________

هیالورونیک تزریقی چیست؟

مواد تزریقی مانند ژوویدرم و رستیلن JUVÉDERM و Restylane از فرم ژل اسید هیالورونیک برای افزودن حجم به لایه پوستی پوست استفاده می کنند. با چند سوزن ، ژل مناطق فرورفته را برطرف می کند ، خطوط ریز را صاف می کند و سایه ها را کاهش می دهد - سپس در طول یک سال به آرامی حل می شود. "در مواد پرکننده ، اسید هیالورونیک در یک حامل ژل متصل می شود و آن را در محل تزریق نگه می دارد." "اسید هیالورونیک به دلیل جذب آب به منطقه باعث ایجاد حجم می شود و یک اثر پر کننده ایجاد می کند."

عوارض جانبی حداقل هستند: ممکن است تورم یا کبودی داشته باشید که می تواند به مدت دو یا سه روز ادامه داشته باشد. مهمترین نکته ای که باید در هنگام تهیه هر نوع ماده پرکننده یا سیستم تزریقی به خاطر داشته باشید باید به یک پزشک پوست یا جراح پلاستیک آموزش دیده و دارای مجوز بروید. "داروهای تزریقی با خطر خاص خود همراه هستند - می توان آن را خیلی سطحی یا در موارد نادر به داخل رگ تزریق کرد."

از آنجا که اسید هیالورونیک چیزی است که بدن ما از قبل تولید می کند ، بنابراین استفاده از آن در انواع تزریقی بی خطر است. به عنوان مثال عمل بینی مایع را در نظر بگیرید. پزشکان پوست از مواد پرکننده برای "یکدست کردن برجستگی های بینی و بهبود شکل ، یا حتی برای بهبود درد پا در بیمارانی که بالشتک در پاشنه خود را از دست داده اند استفاده می کنند. می توان آن را به داخل پا تزریق کرد تا باعث بهبود لنت در استخوان و درد را کاهش دهید. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد