تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

7 مزیت اثبات شده لیزر موهای زائد



همه ما موهای بدن خود را داریم که آرزو می کنیم آن ها را نداشته باشیم. از پاها گرفته تا صورت تا زیر بغل ، ساعت ها از زندگی خود را با تراشیدن مو ، واکس زدن و از بین بردن آن موهای ناخواسته می گذرانیم.

ولی روش بهتری وجود دارد …

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است. اگر از اصلاح و اپیلاسیون خسته شده اید اما از آمادگی برای لیزر درمانی کاملاً مطمئن نیستید ، به خواندن ادامه دهید.

در اینجا هفت مزیت اثبات شده لیزر موهای زائد وجود دارد:


لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک فرآیند ساده است ، به شرطی که توسط یک تکنسین لیزر مجاز و مجاز انجام شود.

نحوه کار لیزر مو:

یک تکنسین معتبر نور لیزر را در ناحیه موهای ناخواسته اعمال می کند. پالس های نوری که توسط لیزر ساطع می شود به مو و فولیکول حمله کرده و باعث ریزش مو در ریشه و جلوگیری از رشد مجدد آن می شود.

مو در سه مرحله مختلف رشد می کند و برای از بین بردن موثر ریشه ، لیزر ، مو باید در مرحله رشد باشد.

به همین دلیل است که چندین درمان لازم است. برای گرفتن هر مو در آن مرحله رشد ، باید چندین جلسه به فاصله تقریبی چهار هفته از هم داشته باشید.


سایر روش های از بین بردن مو

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای صورت و موهای بدن وجود دارد و نکات مثبت و منفی هر روش را می توان نام برد.

همه این روش ها به دلایل مختلف گزینه های موثری هستند ، اما روش درمانی لیزر موهای زائد برای افرادی که به دنبال یک راه حل طولانی مدت هستند ، روش ارجح است.


الکترولیز


الکترولیز یک گزینه دائمی حذف مو است. این روش شامل قرار دادن یک سوزن ظریف به طور مستقیم در فولیکول مو ، از بین بردن موهای ریشه و جلوگیری از رشد مجدد مو است.

برخلاف لیزر موهای زائد ، که همزمان چندین مو را از بین می برد ، الکترولیز تک تک موها را همزمان هدف قرار می دهد.

الکترولیز می تواند بسیار وقت گیر و دردناک باشد. بسته به اندازه منطقه ، ممکن است صدها سوزن جداگانه را تحمل کنید تا نتایج کامل را ببینید.


کرم های موبر

کرم های موبر به سرعت کار می کنند ، اما استفاده از آنها می تواند کثیف باشد. آنها همچنین حاوی مواد شیمیایی سخت هستند.

مشاهده قرمزی و سوزش در ناحیه تحت درمان پس از استفاده از کرم موبر معمول است ، خصوصاً اگر پوست حساسی دارید.


اپیلاسیون


از بین تمام روش های حذف مو ، اپیلاسیون یکی از دردناک ترین است.

با موفقیت مو را از ریشه می کشد ، اما برای اپیلاسیون ، به مقداری رشد مجدد نیاز دارید. برای افرادی که خواهان پوست صاف و بدون مو هستند ، گزینه مناسبی نیست.


تراشیدن

تراشیدن رایج ترین روش از بین بردن مو است ، اما برای اینکه بدون مو بماند باید به طور مکرر انجام شود. اصلاح اکثراً بدون درد است ، اما می تواند باعث سوختگی ریش تراش و موهای رشد کرده شود ، که می تواند بسیار دردناک و ناخوشایند باشد.

به علاوه ، در نواحی صعب العبور بدن مانند پشت ، اصلاح خود تقریباً غیرممکن است.


اپیلاتور


اپیلاتورها می توانند موها را به راحتی از بین ببرند ، اگرچه برخی از افراد استفاده از آنها را ناخوشایند می دانند.

مانند تمام روش های دیگر موهای زائد ، شما باید به طور مکرر از اپیلاتور استفاده کنید و هنگام تلاش برای از بین بردن قسمت های زیادی از مو ، ممکن است وقت گیر باشد.


چرا لیزر موهای زائد بهترین روش است



لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای دائمی است. آماده یادگیری چرا؟

در اینجا فقط برخی از مزایای درمان لیزر موهای زائد ذکر شده است:


1. سریع است


اگر این یک راه حل سریع است که بدنبال آن هستید ، لیزر موهای زائد سریعترین راه برای از بین بردن موهای زائد است.

شما باید چندین جلسه درمانی داشته باشید ، اما بیشتر جلسات فقط چند دقیقه طول می کشد. هرچه ناحیه درمان کوچکتر باشد ، زمان کمتری را در زیر لیزر خواهید گذراند.


2. از سایر روش های حذف مو کمتر دردناک است


از بین بردن موهای زائد با لیزر بسیار کمتر از آنچه مردم تصور می کنند دردناک است. بسیاری از افراد آن را با احساس پاره شدن نوار لاستیکی در برابر پوست برابر می دانند.

بسته به آستانه درد ، ممکن است کمی ناراحت کننده باشید ، اما جلسات آنقدر سریع است که تحمل آن برای اکثر افراد آسان است.


3. دقیق است


فن آوری لیزر فوق العاده دقیق است و باعث می شود لیزر موهای زائد برای افرادی که قصد دارند چند موی خاص را هدف قرار دهند و از بین ببرند ایده آل است.

این گزینه را بسیار مناسب می کند ، حتی اگر می خواهید قسمت های کوچکی از مو را از اطراف ابرو ، لب بالا ، بینی ، خط بیکینی یا خط مو پاک کنید.


4- می تواند مو را از هر قسمت از بدن پاک کند


به جز مژه ها ، لیزر موهای زائد را می توان در هر قسمت از بدن انجام داد.

مخصوصاً برای ناحیه پشت و بیکینی بسیار مناسب است که دستیابی به آن با تیغ بسیار دشوار است و موم آن بسیار دردناک است.


5- از موهای فرو رفته جلوگیری می کند

اصلاح ، اپیلاسیون و سایر روش های از بین بردن مو باعث ایجاد موهای رشد کرده می شود. اگر مستعد موهای درون شده هستید ، لیزر موهای زائد یک گزینه عالی است.

با از بین بردن موهای ریشه ، هیچ وقت نگران این نیستید که موهای مزاحم دوباره به داخل بدن برگردند یا دوباره به داخل بدن حلقه کنند و رشد کنند.


6. این شما را از تحمل رشد مجدد نجات می دهد


بعضی از روش ها ، مانند اپیلاسیون و برداشتن ، نیاز به این دارد که در بین جلسات کمی رشد مجدد داشته باشید. با لیزر موهای زائد می توانید همیشه از پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید.


7. این یک راه حل بلند مدت است


اکثر افراد با لیزر موهای زائد نتایج دائمی و ماندگار را مشاهده می کنند. در برخی موارد ، ممکن است چند ماه یا چند سال به یک تماس لمسی نیاز داشته باشید ، اما همچنان یکی از بهترین راه حل های طولانی مدت موجود است.

حداقل ، کاهش دائمی رشد مو را مشاهده خواهید کرد که با گذشت زمان حفظ آن آسان تر می شود.

از آنجا که این یک راه حل طولانی مدت است ، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. در طول زندگی خود ، می توانید صدها یا حتی هزاران دلار پس انداز کنید ، زیرا دیگر نیازی به واکس های ماهانه یا دوباره پر کردن تیغ ​​نیست.

بخاطر داشته باشید که اگرچه لیزر موهای زائد روی تمام رنگ های مختلف پوست کار می کند ، اما بیشترین تأثیر را در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند ، دارد. افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند ممکن است دچار هایپرپیگمانتاسیون موقت پوست در ناحیه تحت درمان شوند.


اگر از موزدایی ، هزینه کردن برای تیغ های گران قیمت و قرارهای موم داری خسته شده اید ، وقت آن است که درمان لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید. عوارض جانبی لیزر موهای زائد کم است و وقتی اندازه ناحیه کوچک باشد ، جلسات درمانی فقط چند دقیقه طول می کشد.

لیزر موهای زائد بی خطر ، موثر و مورد تایید FDA است.

آماده حذف آن موهای ناخواسته برای همیشه هستید؟ برای تعیین وقت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند کار ، اکنون با 44219771-021  تماس بگیرید.