تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

تجربه بوتاکس

محلی برای قرار دادن تجربیات بوتاکس

بوتاکس ، قیمت عوارض مراقبت ها

 

 

من از بوتاکس پشیمان نیستم. اما ای کاش ابتدا این 7 واقعیت را می دانستم

 

ضد بوتاکس بودن در 20 سالگی آسان است ، اما همچنین می تواند منجر به اطلاعات غلط شود.

من همیشه می گفتم بوتاکس نمی گیرم. این روش بی فایده و تهاجمی به نظر می رسید - و به طور جدی؟ سم بوتولینوم کشنده به صورت شما تزریق می شود؟

اگرچه بوتاکس آرایشی و بهداشتی از سال 2002 توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است ، اما کاملاً افراطی به نظر می رسد. اما وقتی 22 ساله صاحب پوست نرم کودک هستید ، به راحتی می توان اظهار نظر ضد بوتاکس کرد.

همانطور که در نیمه دوم 30 سالگی خم را دور می زدم ، کم کم نظرم عوض شد. من در حال حاضر در اولین دور بوتاکس لوازم آرایشی خود هستم.

این طور نیست که من نمی خواهم پیر شوم یا همان سن و سالی باشم که هستم. در واقع ، من از روند پیری جسمی بسیار لذت بردم. من دیگر از گرفتگی های قاعدگی ناتوان کننده رنج نمی برم ، من با کوه شرم آور وزوویوس - در سطح شکست نمی خورم ، و حتی رشته های نقره ای که به شقیقه هایم وارد می شوند را حفر می کنم.

اما این اواخر ، هر وقت تصویری از خودم می دیدم ، نمی توانستم متوجه بریدگی "یازده نفر" بین ابروهایم نشوم. این تاشوی ریز و دندانه دار در سراسر صورتم باعث عصبانیت به نظر می رسید - بسیار عصبانی تر از آنچه بیشتر اوقات احساس می کنم. من این ایده را دوست نداشتم که وقتی واقعاً نیستم ناامید یا آزرده به نظر برسم.

با علم به اینکه چند تزریق بوتاکس ممکن است به حل این مسئله کمک کند ، تصمیم گرفتم ارزش یکبار امتحان را داشته باشد.

من برای بهبود ظاهر خود هر روز از آرایش استفاده می کنم. آیا واقعاً چنین تفاوتی بین این افزایش و افزایش موقت زیبایی از بوتاکس وجود دارد؟

و اکنون که دارم ، به طور کلی از تجربه خود راضی هستم. با این حال ، مواردی وجود دارد که من قبل از اولین قرار ملاقاتم واقعاً در تاریکی آنها بودم.

اگر بوتاکس را در نظر دارید ، مواردی را باید در نظر بگیرید:

1. بوتاکس در واقع چین و چروک ها را پاک نمی کند

از آنجا که بوتاکس البته درمانی برای خطوط ریز و چین و چروک است ، در ابتدا فکر کردم که با چند تزریق می توان این لکه های ناخواسته را از صورت من پاک کرد.

اما مشخص شد که برای اکثر بیماران ، بوتاکس بیشتر از ترمیمی پیشگیری است. ماده موثره آن عضلات صورت را "منجمد" می کند تا از انقباض آنها به منظور تعمیق خطوط ریز و چین و چروک جلوگیری کند.

"هر خطی که در حالت استراحت باشد ، خواه یک خط اخم حک شده باشد یا یک چین و چروک عمیق ، با بوتاکس از بین نمی رود. بوتاکس یک آهن نیست. "دکتر استی ویلیامز ، دکتر ، متخصص پوست ، زیبایی و جراحی می گوید.

بنابراین ، هرچه زودتر بوتاکس دریافت کنید ، اثرات آن پیشگیری می شود - از این رو تمایل به ایجاد بوتاکس در 20 سالگی دارید.

2. موقت است (موقتی تر از آنچه فکر می کردم)

با دانش محدودی که از بوتاکس داشتم ، تصور می کردم اثرات معجزه آسای آن تا بی نهایت ادامه خواهد داشت. اما این به سادگی درست نیست.

دکتر ویلیامز می گوید: "متوسط ​​مدت بوتاکس برای گلابلا [خطوط بین ابرو] ، پیشانی و پاهای کناری کلاغ ها حدود سه تا چهار ماه است." و عوامل خاصی وجود دارد که می تواند بوتاکس را سریعتر از بین ببرد.

وی می گوید: "بیمارانی که زیاد ورزش می کنند یا بسیار بیانگر هستند ممکن است تصور کنند که بوتاکس نزدیک به سه ماه دوام می آورد."

3. درد می کند (حداقل برای مدتی کوتاه)

دقیقاً مانند رویکردی که در اولین زایمان داشتم ، با یک عقیده ضعیف که ممکن است دردناک باشد و احتمالاً یک سوزن در آن باشد ، به ملاقات بوتاکس رسیدم.

اما درد نظری و درد واقعی سوزن به سر دو چیز بسیار متفاوت است.

در حالی که تجربیات متفاوت است ، من دریافتم که تزریق های متعدد بسیار شدیدتر از خار سوزن نیش پشه است که انتظار داشتم. با وجود بسته یخی که روی سرم گذاشته شده بود ، حداقل نیم ساعت بعد از تزریق احساس درد کردم.

من با صدایی که سرنگ در پوست من فرو می برد نیز آمادگی نداشتم: مثل چکمه های ترد روی برف یا ترک مشخص خم شدن چوب درخشش. (صدایی نیست که به طور معمول بخواهید روی سر خود بمالید.) خوشبختانه ، با این حال ، این جنبه شنوایی ناراحت کننده فقط چند ثانیه طول کشید.

4- بعضی کارها وجود دارد که نمی توانید بعد از آن انجام دهید

من قصد نداشتم بعد از ظهر روز پنج شنبه بعد از انتصاب پزشک متخصص پوست ، یک ماراتن اجرا کنم ، اما کاش می دانستم فعالیت هایی وجود دارد که بلافاصله بعد از بوتاکس توصیه نمی شوند.

دکترم به من گفت که برای شش ساعت آینده نباید ورزش کنم ، دراز بکشم ، یا از ایبوپروفن (یا هر ماده رقیق کننده خون دیگر) استفاده کنم ، که می تواند باعث کبودی در محل های تزریق شود. .

دکتر ویلیامز این رهنمودها را تأیید می کند و می افزاید: "بلافاصله پس از تزریق بوتاکس ، سر خود را حفظ کنید و سر خود را به مدت دو ساعت به سمت جلو متمایل نکنید. بدون تمرین شدید تا روز بعد. "

5- فقط مخصوص افراد مشهور نیست

با قضاوت از پیشانی صاف اکثر ستارگان هالیوود ، بوتاکس در بین افراد مشهور بخشیده است. در حالی که تصمیم برای گرفتن آن را خودم می سنجیدم ، سعی کردم در محافل اجتماعی خودم درباره آن صحبت کنم.

با انجام این کار ، من تعجب کردم که چگونه بسیاری از دوستان و آشنایان من قبلاً آنها را داشته اند. ظاهرا (حداقل در سن من و در محدوده مالی من) ، واقعاً خیلی نادر نیست.

در حالی که تزریق بوتاکس مطمئناً گران است ، اما با قیمت جراحی پلاستیک یا حتی مواد پرکننده تزریقی مانند ژوویدرم یا رستیلن فاصله زیادی دارد.

با حدود 10 تا 15 دلار برای هر واحد ، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 200 تا 300 دلار برای 8-20 واحد یک درمان پیشانی متوسط ​​بپردازید. من 260 دلار برای آمپول های پیشانی و بین ابروهایم پرداختم. گران است ، بله ، اما ارزان در فرش قرمز اسکار.

6. دریافت بوتاکس یک شکست اخلاقی نیست

با توجه به نظرات قبلی من در مورد بوتاکس ، بخشی از من فکر کردم که امتحان آن به معنای فروش اصول من است. علاوه بر این ، من به عنوان یک فرد کاملاً مذهبی ، همیشه عقیده این را دارم که پوچ گناه است.

اما من به این باور رسیده ام که تمایل به ظاهر جذاب (یا حداقل عصبانی نشدن) طبیعی و خوب است. اگر می توانستم کمک کنم اما از قدرت خودم اخم می کنم ، می کردم! بد نیست از کمک کمک پزشکی برای تحقق آن استفاده کنم.

7. احساس "یخ زدگی" در واقع می تواند احساس خوبی داشته باشد

اگر به نظر می رسد همه از بوتاکس می ترسند ، این شبیه یک ربات بی بیان است. عجیب نیست که نتوانید برخی از قسمت های صورت خود را حرکت دهید؟

به تجربه من ، نه

ناتوانی در بافتن ابروهایم بهم هنگامی که شوهرم اظهار کنایه می کند یا بچه های من کوسکوس را در قالیچه خرد می کنند ، واقعاً تسکین یافته است.

چهره هایی که می سازیم وزن احساسی دارند. احتمالاً شنیده اید که فقط لبخند زدن بیشتر می تواند شما را خوشحال کند - و معلوم می شود که اخم نکردن می تواند همان تأثیر را داشته باشد.

مطالعه ای در سال 2009 - منبع معتبر در ژورنال درماتولوژی زیبایی نشان داد که وقتی افراد بوتاکس دارند که از اخم جلوگیری می کند ، حالات منفی آنها کاهش می یابد.

این روزها که خودم را در آینه نگاه می کنم ، می بینم که خوشحال تر از قبل شده ام. اگر اینطور به آن نگاه کنم ، تصور می کنم که به خانواده و دوستانم نیز نگاه می کنم. همین کافی است تا بگویم از بوتاکس راضی هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد